سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نيروي انتظامي:

اقدامات صداوسيما باعث كاهش گرايش به ماهواره شده است

فرمانده نيروي انتظامي در مورد كاهش گرايش به ماهواره‌ها گفت: اقدامات صداوسيما باعث كاهش گرايش به ماهواره شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از جام جم فرمانده ناجا يكي از علل گرايش مردم به ماهواره را تنوع برنامه‌هاي ماهواره‌اي اعلام كرد و يادآور شد: صدا و سيما در سال‌هاي اخير در تنوع كانال‌هاي راديويي و تلويزيوني و پوشش تلويزيوني حركتي تاثير‌گذار داشته است.

احمدي‌مقدم خاطرنشان كرد: با اين رويكرد بهره‌برداران گيرنده‌هاي ماهواره در يك سال گذشته به نصف كاهش يافته كه آن را مرهون زحمات صداوسيما مي‌دانيم؛ هر چند روز به روز مقابله و مواجهه با اين پديده بخصوص در شهرهاي بزرگ و پر‌جمعيت بايد ادامه پيدا ‌كند.

وي درباره اجراي طرح جمع‌آوري ماهواره در سطح كشور نيز گفت: اين طرح كه از يك سال پيش به صورت جدي آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و كار ما نيز جمع‌آوري دستگاه‌هاي گيرنده ماهواره است.

احمدي‌مقدم افزود: ما با معرفي نفرات متخلف در اين زمينه به دستگاه قضايي انتظار داريم برخورد قاطع انجام شده و صدور احكام بسرعت انجام شود.

اين مسئول تاكيد كرد: در مرحله اول به تذكر بسنده كرديم اما در مراحل بعدي در صورت تكرار و متجري شدن افراد، خاطيان به دستگاه قضايي معرفي مي‌شوند تا با آنها برخورد قاطع صورت گيرد.

فرمانده نيروي انتظامي در پايان سخنان خود از تمام دستگاه‌هاي متولي فرهنگي و تبليغي خواست با تمام ظرفيت و توان بكوشند تا مقابله حقيقي با اشاعه فرهنگ مبتذل و تهاجم فرهنگي را شاهد باشيم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.