سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث دیواره ایمن در معابر شمال پایتخت

به منظور ایمن سازی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال دیواره حائل سنگی در معابر شهری شمال تهران احداث می شود.

محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یك در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این طرح با هدف مقاوم سازی ترانشه های معابر، جلوگیری از احتمال خطر سقوط ساختمان های مجاور گذرها، مقاوم سازی دیوارهای موجود وبهسازی و جلوگیری از بروز حوادث در سطح منطقه اجرا می شود.
وی بیان کرد: در سال گذشته اعتبار عملیات عمرانی در پروژه های دیوار سنگی و ریزش های اضطراری ، 13 میلیارد ریال بوده كه با توجه به درخواست های شهروندان و نیاز سنجی شورایاران، پس از درخواست متمم بودجه و افزایش اعتبار، در حدود2 برابر كار انجام شده است.
شیری تصریح كرد: با توجه به بافت كوهستانی، شیب زمین، امكان ریزش خاك، رانش ساختمان ها و مقاوم نبودن خاك، حفاری های غیر اصولی شركت های حفار احداث دیوار سنگی از جمله مهمترین اقدامات عمرانی در راستای بهسازی معابر است.
وی گفت: بیشترین حجم كار مربوط به بخش شرقی منطقه مانند شهرك های نفت، محلاتی و نواحی مرزی از جمله 2،3،4 دانست و افزود: این طرح ها در كنار ساماندهی و زیبا سازی ترانشه‌های مجاور معابر عمومی، موجب كاهش آلودگی صوتی، ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده می شود./ل
برچسب ها: شیری ، تهران ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.