سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل

اشتغالزایی برای چهار هزار نفر با راه اندازی خط تولید مینی بوس در كارخانه اتوبوس سازی اردبیل

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی خط تولید مینی بوس در كارخانه اتوبوس سازی اردبیل برای چهار هزار نفر ایجاد اشتغال می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  منصور حقیقت پور امروز با اشاره به راه اندازی خط تولید مینی بوس در كارخانه اتوبوس سازی استان اردبیل افزود: كارخانه اتوبوس سازی اردبیل مشكلاتی را در زمینه سفارش های كشوری داشت كه پیگیری و برطرف شد و اولین سری تولیدات این كارخانه به تعداد 40 دستگاه اتوبوس از سوی شركت اتوبوس رانی تبریز خریداری شد كه این اقدام به نوبه خود كاری بی سابقه و ارزشمند است.

وی از انجام برخی اصلاحات در استان اردبیل هم خبر داد و گفت: در دوره های گذشته مجلس شورای اسلامی ضعف هایی در استان وجود داشت كه آنها را اصلاح كرده ایم و امروز اردبیل دارای مجمع نمایندگان استان است كه این اقدام می تواند بسیاری از مسایل و مشكلات كلان استان را حل كند.

حقیقت پور افزود: بحث انتقال آب قزل اوزن به دشت اردبیل توسط نمایندگان دوره جدید مجلس پیگیری شده و تا دو ماه آینده كمیته تخصیص آن تشكیل و میزان درخواست ما از آب قزل اوزن بررسی و تسهیل می شود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: با انتقال این آب به دشت اردبیل و نمین مشكل توسعه كشاورزی و صنعتی استان برطرف می شود./س

برچسب ها: اردبیل ، راه ، اندازی ، خط ، تولید ، مینی ، بوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.