سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد كشاورز:

كسي كه دنبال عدالت است پول بازيكنانش را بدهد!

ملي پوش گيتي پسند گفت: كريم منصوري دم از عدالت مي زند ولي خودش پول بازيكنانش را نمي دهد!

محمد كشاورز ملي پوش تيم فوتسال فولاد ماهان اصفهان در خصوص حضور در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در جريان پرونده تباني كميته استيناف راي خود را صادر كرده است اما بايد ببينيم كه اين راي بر چه پايه و اساسي استوار است؟
 با اين شرايط به نظر مي رسد هر كسي در برابر فدراسيون سكوت كند كلاه سرش خواهد رفت.
 وي با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: اگر باشگاه گيتي پسند اصفهان در جريان برگزاري رقابت هاي ليگ برتر فوتسال تباني كرده است پس چرا هيچ كس از اين باشگاه محروم نشده است؟ ولي سرپرست و سرمربي فولاد ماهان بر مقدار جريمه شان بدون اينكه تخلفي كرده باشند اضافه شده است مگر مي شود چنين اتفاقي بيفتد؟ اين راي بي پايه و اساس است و مشخص نيست كه بر مبناي چه اصولي صادر شده است.
عقب گير تيم ملي با اشاره به ادبيات كريم منصوري مدير عامل شهيد منصوري قرچك گفت: ناراحت كننده است كه افرادي با شلوغ كاري و به كاربردن ادبيات بد كارشان را پيش مي برند و مطمئنا اين در آينده به ضرر فوتسال تمام خواهد شد.
كشاورز همچنين در خصوص افراد حاشيه ساز در فوتسال خاطر نشان كرد: كريم منصوري كه همه  جا دم از عدالت در تيم خود و حقه بازي در تيم ديگر مي زند و در درجه اول خودش عدالت را زير پا نگذارد و طلب بازيكنانش را بدهد.
 بازيكنان زيادي در فوتسال هستند كه از منصوري پول طلب دارند زماني من در اين تيم بازي كرده و پس از آن راهي گيتي پسند اصفهان شدم.
در آن زمان به واسطه انتقال من به باشگاه گيتي پسند اصفهان پول خوبي به كريم منصوري، مدير عامل اين باشگاه رسيد ولي من هنوز مبلغ 30 ميليون تومان طلب كاري ام را با گذشت بيش از يكسال دريافت نكردم.
با اين پتانسيل كه در فوتسال ايران وجود دارد ما نيازمند  اين هستيم كه حداقل فوتسال تا سطح معاونت ارتقاء پيدا كند.
 ولي متاسفانه اين اتفاق در فوتسال و تصميمات آن با خرد جمعي گرفته شود نبايد در سازمان ليگ كميته فوتسال تصميمات به واسطه روابط دوستانه گرفته شود و به اين روش تيم هاي ديگر تحت فشار مشكلات قرار بگيرند.
 محمد كشاورز با اشاره به اينكه فوتسال با اين وضعيت در دراز مدت دچار ضرر هاي جدي خواهد شد تصريح كرد:  اين مشكلات فعلي و مشكلاتي كه هر روز در فوتسال پيش مي آوريم در نهايت به ضرر فوتسال ملي خواهد بود و خطر آن را در مسابقات جام ملت هاي آسيا شاهد بوديم.
 وي در پايان گفت:  در حال حاضر گيتي پسند تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته است و ما براي دفاع از عنوان قهرماني خود در ليگ حاضر مي شويم و در جام باشگاه هاي آسيا ، با كاپ قهرماني به كشور بر مي گرديم./با
برچسب ها: واسطه ، فدراسیون ، کشاورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.