سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بهبود وضعیت فوتبال استان یکی از مهمترین مطالبه های عمومی مردم است

مراسم تجليل از كادر سابق هيات فوتبال خراسان رضوی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دکتر علی اکبر هاشمی جواهری در این جلسه که روز پنح شنبه در محل تالار نور مشهد با حضور جمعی از پیشکسوتان، داوران و مربیان این ورزش برگزار شد، گفت: هم اکنون فوتبال استان با روزهای طلایی خود فاصله زیادی دارد و بهبود وضعیت فوتبال استان یکی از مهمترین مطالبه های عمومی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی فوتبال استان نتیجه عملکرد یک فرد به تنهایی نیست، اظهار کرد: به دنبال این نیستیم که چه کسی و یا کسانی در ایجاد این وضعیت تاثیرگذار بودند ولی باید از این وضعیت و عملکرد چندساله عبرت گرفت تا بعضی از تجربیات گذشته دوباره تکرار نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورد شد: باتوجه به مطالبه عمومی مردم از اداره کل برای بهبود وضعیت فوتبال استان، کارگروهی از پیشکسوتان و خادمان فوتبال استان تشکیل و در این کارگروه تصمیم گرفته شد هر آنچه می توانیم برای بهبود این وضعیت انجام دهیم.

وی با تقدیر از عملکرد هاشم حسینی، رئیس سابق هیأت فوتبال استان اظهار کرد: هاشم حسینی یکی از خادمان فوتبال استان است و هیچگاه نمی شود از نقش تاثیرگذار وی بر ورزش استان در چند سال گذشته غافل شد.

هاشمی جواهری افزود: تمامی اهالی فوتبال و خود هاشم حسینی هم قبول داشتند که فوتبال استان نیاز به دمیده شدن نفس جدید و جاری شدن خونی دوباره داشت.

وی با اشاره این مطلب که با آمدن عباس چمنیان به هیأت فوتبال استان یک اتفاق خوب رقم خورد، اظهار کرد: چمنیان قبل از آمدن به هیأت از لیگ دسته یک فوتبال کشور با پیشنهادهای کاری خوب و با رقمهای بسیار بالایی مواجه بود ولی وی به خاطر رسالت فوتبالیش و علاقه ای که نسبت به استان داشت پا در این عرصه گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به حمایت همه جانبه اداره کل از عباس چمنیان گفت: وقتی عموم مردم و ورزشکاران و اهالی فوتبال تمام مطالبات ورزشی خود را از من دارند بدون تردید، من هم به عنوان مدیرکل ورزش حق دارم در انتخابات از کسی حمایت کنم که دیدگاه های ورزشی نزدیک به من داشته باشد و تا زمانی که در این سمت باشم و تا جایی که در توان اداره کل باشد از وی حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به خط مشی مهم چمنیان در هیأت فوتبال گفت: همانطور که چمنیان هم قبل از رای گیری انتخابات مجمع هیأت فوتبال اشاره کرد افراد ناپاک و ناسالم در هیأت فوتبال جایگاهی ندارند.

هاشمی جواهری با اشاره به این مطلب که هم اکنون در بحث فوتبال فضای استان برای ورود افراد تاثیرگذار مهیا است، اظهار کرد: الآن زمان آن رسیده است که همه ارگانهای تاثیرگذار اعم از اسپانسرها، شورای شهر، شهرداری و استانداری با همدلی در بحث فوتبال ورود پیدا کنند.

وی افزود: ویترین ورزش استان فوتبال است و ویترین فوتبال استان هم تیمهای پیام و ابومسلم، لذا نمی توان دوباره این تیم ها را به افرادی سپرد که با سرمایه صرفا مالی بخواهند تیم داری کنند.

هاشمی جواهری یادآور شد: تیمی مانند ابومسلم تنها یک تیم فوتبال و یا یک کالایی مانند لباس نیست که بتوان به راحتی آن را معامله کرد انگار که کالایی خرید و فروش می شود.

وی با تاکید بر این که تیم داری علاوه بر سرمایه مالی به عشق نیاز دارد، گفت: تیم هایی مثل ابومسلم و پیام تنها مال یک فرد نیست بلکه متعلق به 6 میلیون جمعیت استان می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: با مشخص شدن وضعیت مالکیت و بدهی این تیم ها یک کار باقی مانده و آن بحث آینده نگری است؛ لذا با توجه به بستر به وجود آمده فضا کاملا مهیا است تا یکبار برای همیشه تکلیف این تیمها را با کاری کارشناسی و آینده نگرانه مشخص کرد.

وی در پایان از خانواده بزرگ فوتبال استان خواست تا با همدلی با هیأت فعلی فوتبال استان برای بازگشت فوتبال استان به روزهای اوج خود کمک کنند.

همچنین در این جلسه عباس چمنیان رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی، ضمن قدردانی از هیأت فوتبال قبلی گفت: پذیرش مسئولیت در فوتبال استان با شرایط کنونی دل شیر و عشق ورزشی می خواهد لذا از هاشم حسینی که مدتها سکان دار این کشتی پر تلاطم بود تشکر ویژه می کنم.

وی با اشاره به اینکه تمامی اهالی فوتبال استان بر لزوم تغییر و تحول در فوتبال استان تاکید دارند، اظهار کرد: مهم نیست که چه کسی باعث این تغییرات باشد مهم این است که تغییرات درست انجام شود.

چمنیان هدف از آمدن به هیأت فوتبال استان را تنها خدمت، معرفی کرد و گفت: امیدوارم با کمک افراد جدید و قبول مسئولیت از طرف آنها بتوانیم نظر کلیه اقشار جامعه را جلب کنیم.

وی همچنین لزوم اتحاد در هیأت فوتبال را مهم ارزیابی و اظهار کرد: علاوه بر هیأت فوتبال استان، روسای فوتبال شهرستانها افرادی تاثیر گذار و بسیار زحمت کش و خدوم برای فوتبال استان هستند که هیچگاه زبان نمی تواند از زحمات ایشان قدردانی کند.

چمنیان گفت: بدون شک کسانی که در حوزه ورزش می توانند تاثیرگذار باشند؛ افتخار خدمتگزاری را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر فوتبال استان روزهای خوب خود را ببیند

در ادامه این جلسه هاشم حسینی رئیس سابق هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت:از تمام کسانی که به خاطر عملکرد من در هیأت بد دیدند عذرخواهی می کنم.

وی افزود: من سینه خود را بسته نگه می دارم ولی از افرادی که نقد می کنند می خواهم که درست نقد کنند.

حسینی با آرزوی موفقیت برای چمنیان در هیأت فوتبال گفت: همان طور که مدیرکل ورزش و جوانان استان اشاره کرد زمان آن رسیده اختلاف ها را کنار بگذاریم و با گره کردن دست ها در یکدیگر به چمنیان برای پیشرفت فوتبال تلاش کنیم.

وی یادآور شد: حضور من در تیم ابومسلم نیز در همین راستا می باشد زیرا مطالبه مردم و اهالی فوتبال از هیأت فوتبال و اداره کل، بهبود وضعیت ابومسلم است و من دیدم بهترین جایی که می توانم به چمنیان و مردم خدمت کنم حضور در کادر مدیریتی این تیم می باشد تا بتوانم در جایی که هیأت و مردم نمی توانند به صورت مستقیم دخالت کنند به عنوان عضوی از جامعه فوتبال تاثیر گذار باشم.

وی تاکید کرد: تیم اول فوتبال استان ابومسلم می باشد و باید این تیم هرچه زودتر به جایگاه اول خود یعنی حضور در لیگ برتر بازگردد.

گفتنی است در پایان این جلسه از مدیران سابق هیأت فوتبال و روسای هیأت فوتبال شهرستانهای استان قدردانی شد./س

 

 

برچسب ها: مراسم ، تجلیل ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.