سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مركز گفتمان ديجيتالي آمريكا" يا مركز جاسوسي نظاميان آمريكايي؟! + تصاویر

در ادامه سیاست های خصمانه دولت امریکا در قبال كاربران ایراني، ستاد فرماندهی مرکزی امریکا مركزي را با عنوان پوششي "مركز گفتمان ديجيتالي آمريكا" در سطح فضاي مجازي فعال كرده است كه به جاسوسي از كاربران مي‌پردازد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ این مرکز تحت عنوان ستاد فرماندهی مرکزی امریکا یک ارگان دولتی امریکایی است که مدعی گفتمان دیجیتالی است، اما کارمندان آن همگی با لباس فرم نظامی بر سر کار حاضر می شوند!



رئیس این تشکیلات فردی است با درجه نظامی سرهنگی که به زبان فارسی نیز تسلط دارد.
سرهنگ دوم "تی جی تیلر" امریکایی اعلام می کند:" این پروژه 20 کشور را در خاورمیانه تحت پوشش خود قرار داده است از جمله : ایران و سوریه و تیم نظامی مستقر در این مرکز در سال 2008 تنها در زبان عربی فعالیت می کرد اما هم اکنون به شش زبان دیگر از جمله : فارسی ، پشتو ، اردو و روسی نیز فعال شده است.



این تیم جاسوسی امریکایی که با اسامی مستعار ایرانی در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و یوتیوب و وبلاگستان فارسی فعالیت می کنند با راهکارهایی چون تحریک احساسات و عواطف ایرانیان سعی در جذب افراد دارند.
افراد این تشکیلات جاسوسی با تحت نظر گرفتن ریز ترین فعالیت های بلاگ و شبکه های اجتماعی به تبلیغ برای ارتش نظامی امریکا و سلاح های نظامی امریکایی با هدف مقهور کردن ملیت های دیگر می پردازند.



نکته قابل توجه اما این است که با مراجعه به پایگاههای  اینترنتی این تشکیلات آنچه که کاملا مشهود است عدم استقبال ملیت های تحت کنترل و جاسوسی این مرکز است که با وجود تبلیغات رسانه ای چون صدای امریکا و دیگر رسانه های امریکایی، میزان مشارکت در مطالب موجود در صفحات شبکه های اجتماعی این مجموعه جاسوسی به تعداد انگشتان دو دست نیز نمی رسد.



چندي پيش هم وزارت امور خارجه آمريكا با داير كردن سفارت خانه مجازي جاسوسي خود از كاربران ايراني را شكل علني‌تري داد.
برچسب ها: آمریکا ، سیا ، ایران ، جاسوسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علی
۲۳:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۱
همانطور که امامان گفت آمریکا هیچ غلتی نمیتواند بکند.