سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقد مطبوعات کشور با رویکرد دینی

مدیرکل امور رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه از نقد و بررسی مطبوعات کشور با رویکرد دینی در طول سال خبر داد.

حجت الاسلام جواد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اداره نرم افزار دینی، مطبوعات، تبلیغ اینترنتی و رسانه های صوتی و تصویری از جمله اداره های زیر مجموعه معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه اند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت های اداره مطبوعات معاونت تبلیغ حوزه علمیه افزود: چاپ و انتشار مجله مبلغان به منظور تغذیه علمی و فکری مبلغان طرح هجرت و کوتاه مدت از جمله فعالیت های تبلیغی این اداره است.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه بیش از 3 هزار مبلغ در طرح هجرت مشارکت دارند ادامه داد: 3 هزار و 175 مبلغ در طرح هجرت کوتاه مدت به فعالیت های تبلیغی در مناطق مختلف کشور مشغول هستند.

وی اظهار داشت: مجله ویژه مبلغان طرح های کوتاه مدت و بلند مدت هجرت در تیراژ 5 هزار ماهانه در اختیار مبلغان قرار می گیرد.

مدیر کل امور رسانه های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه با تأکید بر اینکه طرح رصد مطبوعات کشور در دستور کار است افزود: طرح نقد و بررسی مطبوعات کشور طرح تصویب شده است و در زمینه های مختلف اعم از مطبوعات کاغذی، اینترنتی، مقالات از سوی مبلغان اداره مطبوعات با رویکرد نقد دینی اجرا می شود./ل

برچسب ها: نقد ، مطبوعات ، رویکرد ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.