سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تكمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت كاری قرار دارند

استاندار مرکزی گفت: تكمیل پروژه های نیمه تمامی كه اجرای آنها آغاز شده در اولویت برنامه های عمرانی این استان قرار دارند.

علی اكبر شعبانی فرد در جلسه بررسی مشكلات پروژه های نیمه تمام شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: مسئولان دستگاه های اجرائی باید به این مهم توجه كنند و تلاش خود را برای تكمیل این پروژه ها به كار ببندند.

وی با اشاره به روند اجرائی ارائه خدمات شهری به شهرك علوی ساوه اظهار داشت: دستگاه های مرتبط باید تمام تلاش خود را برای تسریع در روند اجرای آسفالت، ساخت ورودی ها، مسجد، مدرسه و استقرار كانكس نیروی انتظامی برای متقاضیان مسكن مهر واقع در این شهرك انجام دهند.

وی بیان كرد: سه مسیر برای ورودی شهرك علوی ساوه در نظر گرفته شده است كه به ترتیب 100 درصد، 70 درصد و 50 درصد عملیات آسفالت آنها انجام شده است كه برای اجرای آنها در مجموع 50 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است و نسبت به جذب 20 میلیارد ریال دیگر برای اتمام این پروژه اقدام خواهد شد.

شعبانی فرد گفت: این شهرك نیازمند روشنایی مناسب معابر، مركز تخلیه زباله، احداث دو مدرسه 12 كلاسه پسرانه و دخترانه، فضای سبز، مسجد و سالن ورزشی است تا مردم بتوانند از امكانات آن بهره مند شوند.

وی جمع آوری نخاله های ساختمانی و آسفالت مسیر منتهی به بیمارستان شهید چمران، احداث منطقه ویژه اقتصادی، مرمت جاده قدیم ساوه به قم و ساوه به تهران، اجرای طرح مسجد تا مسجد و كشتارگاه ساوه را از جمله پروژه های نیمه تمامی دانست كه مسئولان مربوطه باید نسبت به تكمیل آنها اقدام كنند.

در این جلسه نسبت به رفع موانع و مشكلات پروژه های نیمه تمام شهرداری ساوه بحث و بررسی شد و استاندار استان مركزی به همراه معاون عمرانی این استانداری، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه و جمعی از مسئولان استانی و محلی از این پروژه ها بازدید كردند./س

برچسب ها: پروژه ، ساوه ، خدمات شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.