سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژيم صهيونيستي در مناطق جولان هراسان است

رژيم صهيونيستي همزمان با هراسي که در مرزهاي مصر و جنوب لبنان دارد، در مناطق بلنديهاي جولان در مرز سوريه نيز احساس ترس کرده و به اتخاذ تدابير امنيتي شديد آورده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين، ارتش اسرائيل تدابير امنيتي گسترده اي در جنوب بلنديهاي جولان اتخاذ کرده است.

رانا ابي جمعه گزاشگر اين شبکه با تهيه گزارشي اعلام کرد پس از جنوب لبنان و صحراي سينا، اسرائيل اين بار درباره بلندي هاي جولان اظهار نگراني کرد.

همزمان با تحولات سوريه، جبهه شمال شرقي اسرائيل براي فرماندهان صهيونيست سبب نگراني شده است. اقدامات اسرائيل براي تضمين امنيت در همه جبهه ها به شدت در حال انجام است.

نيروهاي صهيونيست از منطقه جولان که در حال تمرين بودند به مناطق مرزي فرا خوانده شدند. ماموريت اين نيروها تقويت ماموريت مراکز اطلاعاتي و نظارتي و جمع آوري اطلاعات است.

تامير هايمن، فرمانده گردان 36 جولان، در اين باره گفت: چالشي هايي پيش روي ما قرار داد. ما درباره آن آماده مي شويم. من نيروهاي خود را براي رويارويي با حوادث ناگهاني آماده مي کنم. اين اقدام را با انجام تمرين ها و رزمايش هاي دشوار انجام مي دهيم.

بلنديهاي جولان فقط دوازده کيلومتر از شهر درعا در سوريه فاصله دارد که شاهد اضطراب و ناآرامي است. اسرائيل همه احتمال ها را درباره سوريه، مصر و لبنان در نظر گرفته و هميشه در حال آماده باش است.
برچسب ها: اسرائیل ، جولان ، هراس ، امنیتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.