سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/استاندار خراسان رضوی :

تمام مسئولیت های مسئولان بر ایثار جانبازان بنا شده است

مراسم گرامیداشت روز جانباز با حضور استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد و جمعی از مسئولین در جمع جانبازان قطع نخاعی و خانواده های آنان در اردوگاه شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد، استاندار خراسان رضوی گفت: تمام مسئولیت های مسئولان بر ایثار جانبازان بنا شده است اما گاه از پرداختن به امور آنان غفلت می شود.

محمود صلاحی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اهمیت و جایگاه جانبازان اظهار کرد: بنا به فرموده ایشان جانباز هر روز شهید است و بر اساس همین اصل باید بر ضرورت توجه و خدمات رسانی شایسته به این آیینه های تمام نمای ایثار و مردانگی تاکید داشت.

وی در ادامه به ظلم و تعدی استکبار جهانی و فراعنه زمان اشاره کرد و افزود: حضور طولانی مدت استکبار جهانی و نیروهای اشغال گر در کشور عراق و افغانستان نتیجه ای جز آوارگی، ترور، تعدی و درماندگی مردمان این کشور ها را به دنبال نداشته و اگر رایی هم در شورای ملل و امنیت صادر می شد همواره به نفع ظالم و ضرر مظلوم بود.

استاندار خراسان رضوی همچینن گفت: فریاد مردم در کشورهایی چون بحرین و عربستان به وحشیانه ترین شکل ممکن خاموش می شود و اعلامیه ای یک خطی هم در اعتراض به این وضعیت از سوی سردرمداران حقوق بشر صادر نمی گردد. این در حالیست که انقلاب اسلامی ایران سبب شد حرف ها و بغض های فرو خورده مردم به طور آشکار و شفاف بیان شود.

صلاحی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تمامی پرده های ظلم را کنار زد و با فجایع صورت گرفته به مبارزه پرداخت. اینجاست که پوچ بودن شعارهای مدافعان حقوق بشر و نظام لیبرال دموکرات بر همگان آشکار شد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون فداکاری و ایثار شهدا و جانبازان عنوان کرد و افزود: البته همه مردم ایران در راه آزادی این کشور ایثار کردند اما در این زمینه درجه بندی وجود دارد چرا که برخی از همه چیز خود گذشتند و داشته هایشان را در راه رضای خدا تقدیم کردند.

استاندار خراسان رضوی جانبازان را تجلی جلوه ای از جلوه های ایزد منان دانست و گفت: اگر امروز این مرز و بوم از تعدی دشمنان در امان است به دلیل حضور این جلوه های مدد الهی در بین دیگر افراد جامعه است.

صلاحی در پایان از جانبازان خواست با دعای خیر خود در حق رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به این کشور نشان داده و در شرایط کنونی که غرب به تهدید اقتصادی کشور روی آورده از خداوند توفیق و پیروزی را برای مردم و نظام خواستار باشند./س

برچسب ها: ایثار ، جانبازان ، بنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.