سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار کیش را بشناسید

قبل از سفر لیستی تهیه کنید تا بدانید از کدامین پاساژ خرید کنید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید قطعا خرید از پاساژها یکی از برنامه های اصلی کار شما را تشکیل می دهد پس لازم است با آنها آشنا شوید.

پردیس یک
بازاربین المللی پردیس یك واقع درمرواریدخلیج فارس ، بین خیابان فردوسی وبلواررازی درزمینی به مساحت تقریبی 19854 مترمربع زیربنای حدود 12500مترمربع درسال 1370 با 224 واحدتجاری ، اداری راه اندازی وفعالیت خودراآغازنموده است .

ازواحدهای قیدشده 17 باب دفاتراداری واقع درطبقه فوقانی بازارو6 واحدبانكی درداخل بازار وحدود 200 غرفه تجاری مشغول خدمات رسانی به گردشگران عزیزمیباشد.


دربازارپردیس یك نمایندگی های معتبری وجوددارندكه باقیمت نازل اقلام خودراارائه مینمایند اقلام عمده قابل ارائه دربازاربین المللی پردیس یك عبارتنداز :انواع مختلف پوشاك ، وسایل صوتی وتصویری ، انواع تلفنهای همراه وانواع كیف وكفش ، انواع ساعت های معروف ومارك دار، مكمل های غذائی ، سیستمهای كامپیوتری ، تعمیرات موبایل ، وتهیه بلیط های مسافرتی بهرترتیب بازارپردیس یك باحدود 200 غرفه فعال وبا ارائه بهترین كالاهای موردنیازشماعزیزان باقیمت نازل درخدمت كلیه گردشگران عزیزوشهروندان محترم میباشد .

پردیس دو
این بازار كه نوع معماری و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بی نظیر است در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متـــــراژ حدود 24000 متر مربع احداث گردیده و برای سهولت رفت و آمد مسافران و گردشگران و انتقال كالاهای تجاری مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و دو دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن میباشد .


احداث بازار بین المللی پردیس دو در زمینی به مساحت 20000 متر مربع در نوار ساحلی ضلع شرقــــی جزیره كیش از مرداد ماه سال 1375 آغاز و در بهمن ماه سال 1377 به بهره برداری رسید .


پانیذ
بازار بین المللی پانیذ واقع در مروارید خلیج فارس خیابان فردوسی در زمینی به مساحت تقریبی 10000 متر مربع و با زیر بنای حدود 9600 متر مربع در سال 1377 با 208 واحد تجاری ، اداری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نموده است . از واحدهای قید شده 23 باب دفاتر اداری واقع در طبقه فوقانی بازار یک واحد بانکی و یک صرافی بیرون بازار و حدود 185 غرفه تجاری مشغول خدمات رسانی به گردشگران عزیز می باشد .



غرفه داران بازار بین المللی پانیذ با حفظ شعار مشتری مداری کالاهای مورد تقاضای مشتریان محترم را با رعایت کامل حرمت خریداران عزیز به آنان ارائه می نماید ، در بازار پانیذ نمایندگی های معتبری وجود دارند که با قیمت نازل کالای خود را ارائه می نمایند اقلام عمده قابل ارائه در بازار بین المللی پانیذ عبارتند از : انواع مختلف کیف ، کفش ، پوشاک ، وسایل صوتی و تصویری ، انواع تلفنهای همراه ، انواع کیف و کفش ، انواع ساعت های معروف و مارک دار ، مکمل های غذائی سیستمهای کامپیوتری ، تعمیرات موبایل و تهیه بلیط های مسافرتی ، انواع شکلات و قهوه ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، لوازم تزئینی و دکوری ، کافی شاپ ، کافی نت شبانه روزی .

مرکز تجاری کیش
مرکز تجاری کیش در سال 1379 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع با 450 غرفه و دارای رستوران گردون در نقطه مرکزی نوار سیاحتی قرارگرفته است .

بازار مرجان
مجتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. غرفه های موجوددر این بازارعبارتند از : 200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.



بازار زیتون
بازار زیتون یکی از جدیدترین و مدرنترین بازارهای کیش است که با بهترین مصالح ساختمانی ساخته شده است.


مساحت این بازار52000 متر مربع وزیربنای آن 7000 مترمربع در سه طبقه می باشد.دراین بازار 95 غرفه تجاری و 12غرفه اداری وجود داردکه همگی مجهز به سیستمهای خنک کننده مرکزی ، سیستمهای صوتی مرکزی ، تلفن و فضای سبز وپارکینگ می باشند .

بازار بین المللی مریم
این بازار در سال 1369 در فضایی به مساحت 5700 متر مربع در یک طبقه و با 52 غرفه با نمایی سنتی در نوار سیاحتی واقع گردیده است .


بازار مروارید
بازار مروارید در شهرک صدف در زمینی به مساحت 880/28 متر مربع ساخته شده است. ساخت بازار در سال 1368 شروع و در سال 1373 خاتمه یافته است. به علت اینکه در طراحی و ساخت بازار متخصصین و مشاورین و طراحان بسیار با تجربه و توانمند همکاری داشته اند ، ظاهر بازار بسیار زیبا با ورودی های متعدد که بازار را صاحب ویژگی خاصی کرده است.

بازار دارای 12 در ورودی و 8 بازارچه که هر کدام با اسمهای ایرانی مشخص و نام گذاری گردیده است. بازار مروارید دارای 208 غرفه فعال با متراژهای مختلف می باشد. با یک نگاه کلی می توان تنوع عرضه کالا را در این مرکز خرید به وضوح دید. پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت فروشی و ........ این بازار را متنوع کرده است.


بازار عربها
این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره میباشد و در سال 1350 و در یک طبقه و در زمینی به مساحت 2300 متر مربع با 70 غرفه در منطقه بومی نشین قرار گرفته استس/.

برچسب ها: کیش ، خرید ، تخفیف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.