سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نهمين اجلاس وزاري ورزش آسيا و اقيانوسيه؛

عباسي: عزم مسئولان ورزش ايران در مبارزه با دوپينگ بسيار جدي است

وزير ورزش و جوانان در نهمين اجلاس وزاري ورزش كشورهاي آسيا و اقيانوسيه در تايلند گفت: كاهش 27 درصدي دوپينگ در سال 2011 در ورزش ما بيانگر عزم جدي جمهوري اسلامي ايران در مبارزه با پديده دوپينگ است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  به نقل از سايت خبري وزارت ورزش و جوانان؛ در نهمين اجلاس وزاري ورزش و جوانان آسيا و اقيانوسيه كه با حضور وزرا و هيات هاي ورزشي 28 كشور در تايلند آغاز شده است اعضاي شركت كننده در اين اجلاس بر مبارزه با دوپينگ بحث و تبادل نظر مي كنند.

عباسي در اين اجلاس گفت: مسئولان ورزش در كشورما به صورت جدي و از راههاي آموزش و اطلاع رساني به موقع ورزشكاران را نسبت به عواقب استفاده از مواد نيروزا آگاه مي كنند و خوشبختانه يك عزم جدي براي مبارزه با دوپينگ در جمهوري اسلامي ايران وجود دارد.

وي افزود: در سال 2011با كاهش 27 درصدي دوپينگ در ايران مواجه بوديم و اين امر بيانگر جدي بودن مسئولان وررش كشورما در ارتباط با اين پديده است.

عباسي بر پيشرفت ورزش در قاره آسيا تاكيد كرد و افزود: اكنون آسيايي ها در بازي هاي المپيك و مسابقات جهاني همپاي قدرت هاي ورزش دنيا حركت مي كنند و يقينا اين امرتاثير فراواني بر پيشرفت ورزش در همه كشورهاي قاره دارد.

وي به پيشرفت ورزش در ايران اشاره كرد و افزود: ما در همه زمينه هاي زيرساختي و حرفه و قهرماني و همچنين همگاني جهش خوبي طي سالهاي اخير داشته ايم و در زمينه توسعه ورزش قهرماني و همگاني در بين بانوان نيزموفقيت هاي ما بسيار مثبت بوده است.

اين اجلاس كه از امروز در بانكوك آغاز شده تا فردا ادامه خواهد داشت./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.