سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی‌ان‌ان:

محمد مرسی سران اسرائیل را "خون‌آشام" و "قاتل" نامید

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد محمد مرسی اولین رئیس جمهور مصر پس از مبارک،سران اسرائیل را خون‌آشام و قاتل نامیده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، این شبکه گزارش داد در حالی که مرسی طی مبارزات انتخاباتی از دموکراسی، حقوق زنان و برقراری رابطه مسالمت‌آمیز با اسرائیل حمایت کرد اما در عین حال سران اسرائیلی را خون آشام و قاتل نامیده است.

سی ان ان در این گزارش با اشاره به اینکه شعار تبلیغاتی مرسی، "اسلام راه‌حل است" بوده افزود: مرسی طی گفت‌وگویی به این شبکه اعلام کرده که حزبش به دنبال ایجاد قوه مجریه است که خواست و اراده واقعی مردم را اجرا کرده و منافع آنها را در امور کشور تامین کند.

 گفتنی است،بر اساس اعلام برخی ،"هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا شنبه آینده در اولین سفر یک مقام آمریکایی و بین‌المللی پس از پیروزی محمد مرسی وارد قاهره می‌شود. سفری که به اعتقاد کارشناسان به منظور تغییر نگرش و دیدگاه‌های سیاسی مرسی به نفع منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه صورت می‌گیرد.وزیر خارجه آمریکا قرار است در این سفر به آینده روابط کشورش با مصر بپردازد و از پایبندی مصر به توافقنامه صلح با اسرائیل و احترام به آزادی عقیده قبطی‌ها مطمئن شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.