سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوجانی:

کادر فنی تیم ملی تکواندو تغییر می کند

مسئولان انجمن تکواندو ناشنوایان قصد دارند تغییراتی را در کادر فنی تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات جهانی ونزوئلا ایجاد کنند.

اوجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از پیگیری های مستمر و مداومی که برای یافتن خوابگاه جهت برگزاری مسابقات انتخاب کشوری انجام دادیم در نهایت برای تکواندوکاران ناشنوا در محل مجموعه این فدراسیون خوابگاه فراهم کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به یافتن خوابگاه مناسب به احتمال فراوان در 17 تیر به میزبانی تهران مسابقات انتخابی کشور را برگزار می کنیم البته مسئولان انجمن تکواندو ناشنوا از برگزاری این مسابقات سه هدف همده را پیگیری می کنند.

اوجانی افزود: اهداف مد نظر مسئولان انجمن از برگزاری مسابقات انتخاب کشوری در ابتدا شناخت و آشنایی با نفرات و استعدادهای استان ها جهت حضور شرکت در مسابقات جهانی ونزوئلا و مسابقات کشوری بوده است و سپس تشکیل تیم های کامل در استان ها جهت برگزاری لیگ تکواندو می باشد.

رئیس انجمن افزود: پس از اعزام تیم ملی تکواندو ناشنوای به مسابقات آسیا، اقیانوسیه و موفقیت درخشان آنها در این دوره از رقابت ها انگیزه ناشنوایان برای حضور در برنامه های فدراسیون افزایش یافته است از اینرو مسئولان از استان ها طی نامه ای خواهان جذب ورزشکاران مناسب خواهیم بود تا با شناخت نفرات و حضور در اردوها و مسابقات انتخابی تکواندوکاران حرفه ای و برتر را به مسابقات جهانی ونزوئلا اعزام می کنیم.

اوجانی تصریح کرد: برای موفقیت تیم ملی تکواندوی ناشنوایان در مسابقات جهانی ونزوئلا قصد داریم که تغییراتی را در کارنامه تیم ملی ایجاد کنیم از اینرو به احتمال فراوان یک مربی جدید به تیم اضافه می شود البته 2 گزینه مد نظر دارم اما تا قطعی شدن این مسئله ار بیان نام آنها امتناع می کنم.

وی افزود: با توجه به شایستگی و توانایی که از تکواندوکاران ناشنوا در مسابقات آسیا اقیانوسیه شاهد بودیم لذا زمینه های موفقیت آنها را در مسابقات جهانی ونزوئلا فراهم می کنیم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا تکواندوکاران عملکردی مناسب و درخشان همچون مسابقات آسیایی ارائه دهند.

اوجانی افزود: شنبه 10 تیر جهت برنامه و اردوهای تیم ملی تکواندو برای مسابقات جهانی ونزوئلا با فاطمی نسب رئیس فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص جلسه و دیدار برگزار می کنیم و تصمیمات قطعی و نهایی در خصوص زمان و مکان مسابقات انتخابی پس از پایان و تبادل نظر با فاطمی اتخاذ می شود البته علاوه بر فاطمی نسب منصوری و نگيني رؤسای انجمن جودو و کاراته در این جلسه شرکت می کنند و در خصوص اعزام ورزشکاران سه حوزه تصمیم گیری های لازم صورت می گیرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.