سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجازيان:

مسابقات تنيس روي ميز به ميزباني خراسان جنوبي برگزار مي شود

مسابقات كشوري تنيس روي ميز بانوان ناشنوا قرار است به ميزباني استان خراسان جنوبي برگزار شود.

حجازيان، رئيس انجمن پينگ پنگ  ناشنوايان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: زنان ومردان تنيس باز ناشنواي پس از مسابقات آسيا- كره جنوبي تاكنون در اردوي مشخص حاضر نشده اند و هر تنيس باز به صورت فردي تمرين مي كنند اما از آن جايي كه قصد برگزاري مسابقات كشوري بانوان و مردان را در بعد از ايام مبارك رمضان داريم لذا اين مسابقات مي تواند براي آمادگي هر چه بيشتر در مسابقات جهاني آتي مفيد و مطلوب باشد.

رئيس انجمن تصريح كرد: مسئولان استان خراسان جنوبي با توجه به امكانات مطلوبي كه در اين استان وجود دارد تمايل خود را براي ميزباني اين دوره از مسابقات اعلام كرده اند از اين رو در حال پيگيري هستيم تا علاوه بر برگزاري مسابقات تنيس بانوان در اين استان در زمان ديگري مسابقات تنيس مردان را نيز برگزار كنيم.

حجازيان خاطرنشان كرد: تمام تلاشمان را به كار مي گيريم تا مسابقات قهرمان كشوري تنيس روي ميز بانوان در نيمه دوم شهريور ماه در استان خراسان رضوي برگزار شود البته تا كنون مسابقات آتي جهاني تنيس روي ميز مشخص نمي باشد از اين رو برنامه هاي خاصي را نيز نداريم.

حجازيان در خصوص مسابقات تنيس روي ميز دانش آموزان اظهار داشت: مسابقات المپياد دانش آموزي در مقطع راهنمايي از دوشنبه هفته ي گذشته آغاز شده است و چهار تيم اصفهان – مازندران ، فارس و تهران به مرحله نيمه نهايي راه يافتند كه قهرمان اين دوره از مسابقات 5 شنبه 8 تيرماه مشخص مي شود .

وي ادامه داد: پس از پايان مسابقات تيمي المپياد تنيس روي ميز دانش آموزان مقطع راهنمايي ، جمعه 9 تيرماه مسابقات انفرادي و دو نفره برگزار مي شود و در نهايت شنبه اختتاميه اين دوره از مسابقات را در خراسان جنوبي برگزار مي كنيم.

وي ادامه داد: پس از پايان مسابقات مقطع راهنمايي پسران تنيس باز قرار است از 12 لغايت 16 تير ماه بانوان تنيس باز را در استان يزد و از 20 لغايت 24 تيرماه در تهران مسابقات المپياد دوره مسابقات بانوان تنيس باز را برگزار خواهيم كرد.

حجازيات تصريح كرد: علاوه بر مسابقات فوق پسران تنيس باز دوره متوسطه رقابت خود را از 13 تيرماه به مدت 6 روز در مشهد مقدس برگزار مي كنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.