سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

احیاء و رسیدگی به بقاع متبرکه امامزادگان از بزرگترین کارهای فرهنگی است

استاندار قم گفت : گام برداشتن در جهت احیاء و تبدیل بقاع متبرکه امامزادگان به قطب های فرهنگی، از بزرگترین کارهای فرهنگی است که باید همواره مورد توجه مسوولان امر قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور با اشاره به آثار وجودی بقاع متبرکه امامزادگان در گسترش فضای معنوی در جامعه، خاطرنشان کرد: گام برداشتن در جهت احیاء و تبدیل بقاع متبرکه امامزادگان به قطب های فرهنگی، از بزرگترین کارهای فرهنگی است که باید همواره مورد توجه مسوولان امر قرار داشته باشد.
وی همچنین تصریح کرد: طی دو سال گذشته برای عمران و بهسازی بقاع متبرکه امامزادگان در استان قم اعتبارات مناسبی اختصاص یافته تا غبار غربت از حرم مطهر این بزرگواران زدوده و زمینه برای اجرای طرحهای فرهنگی و معنوی در این اماکن مقدس فراهم شود.
وی در ادامه بر ضرورت اولویت سنجی در اجرای طرح ها و فعالیت های فرهنگی برای بهره مندی هرچه بیشتر از ثمرات و برکات آنها تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده، مقابله با معضل اعتیاد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مهمترین نیازها و دغدغه های استان قم می باشد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.