سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنگر به این سوال جواب بدهد؛

بوناچیچ چه فرقی با تیر دروازه داشت که او را تحمل نکردید؟

محسن بنگر مدافع تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده که اگر تیر دروازه هم سرمربی تیم باشد برای ما فرقی نمی کند چون ما بازیکن هستیم و باید تابع سرمربی تیم باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نظر می رسد بنگر نسبت به سال گذشته پیشرفت محسوسی داشته و تفکرات او کاملاً حرفه ای شده است هواداران سپاهان و علاقمندان به فوتبال در ایران هنوز اتفاقات سال گذشته را فراموش نکرده اند که بنگر و دوستانش چگونه زیر پای لوکابوناچیچ سرمربی وقت سپاهان را خالی کردند و باعث جدایی او از جمع طلایی پوشان اصفهان شدند تا سپاهان دچار مشکلات حاشیه ای زیادی شود.

فصل گذشته بنگر و دوستانش امپراطوری تمام عیاری در سپاهان داشتند و آنقدر قدرتمند بودند که در کوتاه ترین زمان ممکن باعث برکناری لوکابوناچیچ شدند اما مدافع تازه وارد پرسپولیس در روزهایی که این تیم بزرگ و پرطرفدار سرمربی ندارد و نگرانی ها در مورد آینده این مجموعه به اوج رسیده، اعلام می کند که حتی اگر تیر دروازه هم سرمربی تیم باشد برای او فرقی نمی کند چراکه خودش را تابع کادر فنی می داند.

سوال ما از بنگر این است که فرق لوکا با تیر دروزاه در فصل گذشته چه بود که او و دوستانش در سپاهان نتوانستند این مربی کروات را تحمل کنند و چنان بلایی بر سر او آوردند که بوناچیچ در نهایت از جمع طلایی پوشان اصفهان جدا شد؟

نکته جالب دیگر این است که در این مدت برای بنگر چه اتفاقی افتاده که اینگونه مطیع کادر فنی و باشگاه شد که حتی اگر تیم معرفی شود او خودش را مجاب خواهد کرد که تابع تیر دروازه یا همان سرمربی تیم باشد و اعتراضی نکند؟ تفکر حرفه ای بنگر قابل تحسین است اما بهتر است مدافع تازه وارد پرسپولیس نگاهی به عملکردش در گذشته داشته باشد و به همین موضوع فکر کند که بوناچیچ و تیر دروازه چه تفاوتی با هم داشتند که فصل گذشته نتوانست او را تحمل کند و باعث جدایی این مربی کروات از جمع طلایی پوشان اصفهانی شد./آق

برچسب ها: بنگر ، سرمربی ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.