سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مردم ایران بزررگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

فرماندار شهرستان سلماس گفت : مردم ایران بزررگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه مرتضی نظری به همراه نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاه های خدمات رسان در بازید از پروژه های عمران روستایی بخش كوهسار افزود: اعتماد ملت هموراه یكی از مهمترین ابزار های اقتدار نظام اسلامی بوده است.

وی اضافه كرد: امروز دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حیله‌ها و دسیسه‌های مختلف تلاش می‌كنند كه انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی منحرف كنند، ولی استقامت و ایستادگی راسخ ملت ایران همیشه این توطئه ها را خنثی كرده است.

نظری اظهار كرد: باید با سعی و تلاش مضاعف خود زمینه را برای دستیابی كشور به قله‌های رفیع و جاودانه عزت و اقتدار فراهم كنیم تا دشمنان مثل گذشته خوار و ذلیل شوند.

نظری با اشاره به اینكه جوانان و نوجوانان ایرانی با همت و توان داخلی خود موجب شكست حصار تحریم و فشار علیه جمهوری اسلامی شده اند یادآور شد : : خداوند متعال در قرآن كریم وعده داده كه اگر در راه او جهاد كنیم قطعا مزد و اجر آن را خواهیم گرفت.

فرماندار سلماس گفت : استكبار جهانی و غرب امروز تهاجم بسیار سنگینی را در زمینه فرهنگی علیه ملت ایران اسلامی آغاز كرده ‌است باید با هوشیاری تمام توطئه های آنها را خنثی كنیم .

وی افزود : اشاعه فرهنگ مقدس و ناب قرآنی در كشور باید از وظایف و برنامه‌های بسیار مهم و محوری مسئولان و به ویژه متولیان امور فرهنگی و دینی در جامعه باشد و نباید از این كار مهم غافل شویم .

وی اظهار كرد : همه ما موظف هستیم در راه پاسداری و صیانت از این دستاورد‌ها و ارزش‌ها و راه شهدا با جدیت تلاش كنیم و همواره موجب اعتلا‌ فرهنگ ناب و مقدس اسلامی باشیم./س

برچسب ها: مظام ، سلماس ، تلاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.