سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فرزندان ایران اسلامی در كربلای جبهه ها با نثار جان خود راه سید شهیدان را ادامه دادند

شهردار خوی گفت: فرزندان ایران اسلامی با دلهایی سرشار از عشق الهی، در كربلای جبهه ها حضور یافتند و ایثارگرانه با نثار جان خویش راه سید شهیدان را ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه یوسف كربلای خلیلی در مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری خوی اظهار كرد: قیام عاشورا چكیده ای از رادمردی های حسین (ع) و ابوالفضل العباس (س) بود و ایثارگران ایران اسلامی نیز با دلهایی پاك جان خود را برای اسلام ایثار كردند.

وی به ایثارگریهای جانبازان در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: آنها كه شهید شدند در جوار حق آرام گرفتند ولی جانبازان با دلهایی آسمانی صبورانه و مشتاقانه یادگاری های دفاع مقدس را همچون گوهری گرانبها در تن و جان خود لمس می كنند و در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب همچون كوه ایستاده اند.

شهردار خوی روز جانباز را از جلوه های زیبای ماه شعبان خواند و یادآور شد: تقارن دو میلاد باشكوه سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و سردار دشت كربلا ابوالفضل العباس (ع) كه به حق به نام روز پاسدار و روز جانباز نامگذاری شده اند از زیباترین و جاودانه ترین جلوه های ماه شعبان هستند.

وی همچنین از دلاورمردیهای ایثارگران عرصه خدمت در شهرداری و تلاشهای بی وقفه و خالصانه این بزرگ مردان در اجرای پروژه های شهرداری قدردانی كرد./س

برچسب ها: کربلا ، خوی ، جانباز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.