سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

جمهوری اسلامی موتورمحركه موج بیداری اسلامی درمنطقه وجهان شده است

استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: جمهوری اسلامی و آرمان های بلند امام (ره) و شهدا امروزه منشا و موتور محركه حركت های عظیم و موج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه وجهان شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'اكبر نیكزاد'  در مراسم تجلیل از خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران مجموعه استانداری كهگیلویه وبویراحمد افزود: امروزه ایران اسلامی بر اوج اقتدار ، شكوه ، عزت و افتخار ایستاده و هر روز نیز شاهد بالندگی و پویایی این نظام الهی و دینی هستیم.
وی با بیان اینكه دشمنان نظام و انقلاب به هیچ وجه این همه پیشرفت های علمی ، تكنولوژی و موفقیت های هسته ای ایران اسلامی را برنمی تابند ، اظهار داشت: نباید هیچ گاه از ترفندها و توطئه های شوم دشمنان غافل شد.
نیكزاد خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را صاحبان اصلی نظام و انقلاب دانست و افزود: همه آحاد جامعه و مردم در قبال این نظام و انقلاب مسوولند اما مسوولیت خانواده شهدا در این راستا سنگین تر است.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد رمز بقا و ماندگاری این نظام دینی و الهی را تقویت تفكر و روحیه بسیجی در همه زمینه ها دانست و افزود: تا زمانی كه این تفكر ناب و اندیشه الهی و كارساز بر جامعه و نظام حكم فرماست كوچكترین گزند و آسیبی متوجه این انقلاب نخواهد شد.
نیكزاد داشتن روحیه و تفكر بسیجی را محصور و محدود به میدان جنگ و جبهه نداست و اظهار داشت: لزوم این اندیشه ناب الهی می بایست به عنوان یك راهبرد اساسی سرلوحه تمامی امور و مسایل در حوزه ها و بخش های مختلف جامعه شود.
وی بر رفع مشكلات و دغدغه های جامعه ایثارگران تاكید كرد و افزود: مسوولان و متولیان امور باید رسیدگی به مشكلات خانواده شهدا را در اولویت برنامه‌های كاری خود قرار دهند.
نیكزادبا بیان اینكه شهدا بزرگترین سرمایه نظام هستند و ادامه راه آنان افتخار بزرگی برای تمام مردم و مسوولان است افزود: عزت ، اقتدار و امنیت كنونی كشور حاصل جان فشانی ، از خودگذشتگی و رشادت های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج ، در این مراسم از 100 نفر از جانبازان ، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در مجموعه استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری های كهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد./س
برچسب ها: جمهوری ، اسلامی ، موتور ، بیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.