سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

راهیان نور گردشگری معنوی را رونق می‌دهد

فرماندار ارومیه گفت: کاروان‌های راهیان نور گردشگری معنوی در استان را رونق می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جواد شریف‌نژاد در نشست هماهنگی کاروان‌های راهیان نور استان اظهار داشت: استان آذربایجان غربی در حفاظت و حراست از مرزها شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم کرده و رزمندگان اسلام در این منطقه تلاش‌های فراوانی کرده‌اند ولی بسیاری از این تلاش‌ها و جهادها ناشناخته مانده است.

وی با بیان اینکه شناساندن این فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌ها سبب ایجاد فضای معنوی در استان می‌شود، افزود: میزبانی کاروان‌های راهیان نور در استان فرصت مناسبی در شناساندن ایثارگری‌های رزمندگان استان است.

شریف‌نژاد ادامه داد: حضور کاروان‌های راهیان نور در استان گردشگری معنوی را رونق داده و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری در بخش‌های دیگر شود.

وی با اشاره به محل‌های مورد بازدید این زائران گفت: آماده‌سازی محل و جلوه ورودی شهر به تمثال شهیدان و سرداران شهید آذربایجان، ساماندهی گلزار شهدای ارومیه، آماده‌سازی یادمان سرداران و فرماندهان شهید استان، معرفی پادگان مالک اشتر و قرارگاه حمزه سید الشهدای استان به عنوان نخستین قرارگاه عملیاتی کشور و ایجاد یادمان شهید مهدی باکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه مسئولان برگزاری این برنامه‌ها قرار گیرد.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری در میان نسل جوان و نوجوان از اهمیت بالایی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد از این رو بهره‌گیری از راهکارهای مناسب در این زمینه لازم و ضروری است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.