سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

زبان نرم بهترین روش برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه

سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور گفت: زبان نرم و خوش اخلاقی با مردم بهترین روش برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ،سنندج سردار نقدی در سنندج با اعلام این خبر گفت: رسالت اصلی بسیج به عنوان نیرویی مردمی برای انجام امر به معروف و نهی از منكر برخورد با اخلاق و درایت با مردم و تلاش برای روشنگری جامعه از مسایل دینی و ارزشی است.
وی افزود: بسیجیان باید برای كسانی كه در جامعه دچار اشتباه شده و به خطاء رفته اند برنامه های روشنگری داشته باشد و كسانی كه به هیج وجه حاضر به تغییر و اصلاح نیستند به قوه قهریه واگذار شوند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور یكی از مظلومیت های امر به معروف و نهی از منكر در كشور را توجه بیش از حد به مسایل حجاب بانوان و خلاصه كردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منكر در این زمینه و كم توجهی به سایر منكرات دانست كه باید بیشتر مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.
سردار نقدی اضافه کرد: با تلاش دشمنان دین مبین اسلام امروزه مردم عربستان گرفتار مذهب وهابی شده اند و این اتفاق ناگوار برای ترویج بهاییت در ایران با روشنگری مردم در روزهای نخست انقلاب از بین رفت.
وی روی آوردن جوانان به مواد مخدر را یکی دیگر از پدیده های مخرب اجتماعی عنوان کرد و افزود: پایگاه های بسیج باید با بهره گیری از توان علمی و فكری خود با این پدیده مقابله كنند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور با اشاره به شهادت حضرت امام حسین (ع) در راه امر به معروف و نهی از منكر گفت: به جای آوردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منكر هزینه دارد همانگونه كه امام حسین (ع) جان خودش را در این راه اهداء كرد، بنابراین افراد بسیجی باید در این زمینه از مال و جان خود هزینه كنند. /س
برچسب ها: اجرا ، فریضه ، بسیجیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.