سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

آغاز طرح تابستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربي

همزمان با آغاز تیر ماه، مرحله نخست طرح امداد و نجات تابستانی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه گفت:: در طرح تابستانی این جمعیت که در 2 مرحله برگزارمی شود نزدیک به 90 نیروی امدادی و عملیاتی در 19 پایگاه امداد و نجات جاده ای مستقر می شوند و در صورت نیاز به حادثه دیدگان حوادث جاده ای امداد رسانی خواهند کرد.

دکتر یحیی زینالپور افزود: مرحله نخست این طرح در تیر ماه و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان اجرا می شود و پس از یک ماه توقف، مرحله دوم طرح امداد و نجات تابستانی از 29 مرداد 91 تا پایان تابستان از سر گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : در این طرح 12 پایگاه جاده ای، شش پایگاه موقت و یک پایگاه سیار برای امداد رسانی به حوادث جاده ای پیش بینی شده است.

شایان ذکر است در 19 پایگاه امداد و نجات جاده ای آذربایجان غربی یک آمبولانس ویژه مستقر خواهد بود و در 9 پایگاه نیز علاوه بر آمبولانس خودروی مجهز به ست های امدادی پیش بینی شده است.

امداد و نجات جاده ای مسافران تابستانی، اسکان اضطراری، تسهیلات اقامه نماز، تغذیه اضطراری در راه ماندگان، اطلاع رسانی، آموزش و خدمات فوریتهای دارویی از مهمترین خدمات قابل ارائه در این پایگاهها به شمار می رود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.