سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفترچه بیمه؛ رویای دست نیافتنی 50 میلیون آمریکایی!

از زمان آغاز بحران اقتصادی در آمریکا میلیون ها آمریکایی شغل و بیمه خدمات درمانی خود را از دست داده اند و هزینه خدمات درمانی در این کشور همچنان رو به افزایش است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه هنوز هم برخی مردم جهان سوم آمریکا را سرزمین تحقق رویاها می دانند اما نتایج بررسی یک موسسه مطالعاتی در آمریکا نشان می دهد بیش از 26 هزار شهروند این کشور به علت محرومیت از بیمه خدمات درمانی در سال 2010 جان خود را از دست دادند.

موسسه فمیلیز یو اس ای Families USA طی یک بررسی اعلام کرد در حد فاصل سال های 2005 تا 2010 شمار افراد 25 تا 64 ساله ای که به علت محرومیت از بیمه خدمات درمانی جان خود را از دست دادند از 20350 نفر به 26 هزار و 100 نفر رسید.

این موسسه میزان مرگ و میر ناشی از فقدان خدمات درمانی طی این دوره را 134 هزار و 120 مورد اعلام کرد.

شمار آمریکاییهای محروم از بیمه خدمات درمانی در سال 2010 به بالاترین میزان یعنی 50  میلیون نفر رسید و نتیجه بررسی ها در سال 2009 نشان داد که بیش از نیمی از جوانان آمریکایی محروم از بیمه برای درمان بیماری خود با مشکل مواجه شدند و بیش از 40 درصد دیگر در مراکز پزشکی پذیرفته نشدند. با توجه به بالارفتن هزینه های درمانی در آمریکا افراد محروم از بیمه ، توانایی مالی کافی برای مراجعه به مراکز پزشکی ندارند و در بسیاری از موارد ممکن است بیماری آنها در مراحل پیشرفته تشخیص داده شود .



از زمان آغاز بحران اقتصادی در آمریکا میلیون ها آمریکایی شغل و بیمه خدمات درمانی خود را از دست داده اند و هزینه خدمات درمانی در این کشور همچنان رو به افزایش است. میانگین هزینه ای که اکنون یک کارفرما برای بیمه کارمند خود باید بپردازد متجاوز از 20 هزار دلار در سال است و این مبلغ در مقایسه با یک دهه گذشته بیش از دو برابر شده است.

سال 2012 پنجمین سال متوالی است که در آن هزینه های خدمات درمانی در آمریکا بیش از 7 درصد افزایش داشته است و کارفرمایان با کاهش شمار کارکنان خود به افزایش این هزینه ها واکنش نشان داده اند.
برچسب ها: رویای ، آمریکا ، بیمه ، مجله ، شبانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.