سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید درخشان:

از شنیدن خبر سپردن هدایت پرسپولیس به پروین خوشحال شدم

یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه پروین است و اگر وی سرمربی تیم می شد هواداران زیادی به خاطر او به ورزشگاه می امدند اما افسوس که این اتفاق نیافتاد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به عنوان یک پیشکسوت اعتقاد دارم اگر پروین هدایت پرسپولیس را بر عهده می گرفت و شاگردان قدیمی و با دانش خود استفاده کند پرسپولیس بلامانع قهرمان ایران خواهد شد .
وی در مورد تلاش رویانیان برای جذب مربی خارجی نیز گفت: زحمات وی قابل تقدیر است زیرا وی می خواست مانند جذب بازیکنان بهترین گزینه خارجی را نیز روی نیمکت پرسپولیس بنشاند ولی گویا قیمت بالا و عواملی دیگر مانع تحقق این موضوع شده است.
وی در مورد شایعه مطرح شده در مورد اینکه وی یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس است تصریح کرد: برای خدمت به پرسپولیس افتخار می کنم ولی هنوز پیشنهادی به من نشده است و نمی توانم در مورد همکاری با این تیم صحبت کنم.درخشان در مورد اینکه پرسپولیس یک مدیر می خواهد تا یک مربی افزود: پرسپولیس امسال پر از ستاره و مهره های سرشناس است که این موضوع کار را برای هر مربی آسان می کند و اگر یک مربی که از مدیریت خوبی بهره می گیرد این تیم قطعا موفق خواهد شد./ق
برچسب ها: درخشان ، هدایت ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.