سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعيد دقيقي:

اميدوارم جايگزين خوبي براي انصاريفرد باشم

مهاجم جديد تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: تمام تلاشم اين است كه در سايپا جايگزين خوبي براي كريم انصاريفرد باشم.

سعيد دقيقي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در هيئت فوتبال كرج قراردادم را با تيم فوتبال سايپاي البرز به ثبت رساندم چون  باشگاه سايپاي البرز،‌ باشگاه ورزشي با امكانات مجهزي در فوتبال كشورمان است و هر بازيكني در فوتبال ايران علاقه دارد كه د راين تيم بسيار خوب بازي كند.

وي ادامه داد: تيم فوتبال سايپاي البرز تيم بسيار خوب و بي‌حاشيه‌اي در بين تيم‌هاي ليگي است و اين تيم از مربي و كادر فني خوبي برخوردار است و از اين رو تصميم گرفتم كه ليگ دوازدهم را در اين تيم سپري كنم.

دقيقي در مورد جايگزيني انصاريفرد در تيم فوتبال سايپا تصريح كرد: پس از رفتن كريم انصاريفرد به تيم فوتبال پرسپوليس تهران من جايگزين اين بازيكن خوب شدم كه با تلاش مضاعف سعي دارم جايگزيني خوبي براي انصاريفرد در اين تيم باشم.

وي ادامه داد: امسال با حضور در تيم فوتبال سايپا اميدوارم كه روند رو به رشد خود را در اين ادامه دهم و با گلزني متعدد بتوانم دوباره نظر مثبت كي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال را جلب كنم و مانند فصل قبل به تيم ملي دعوت شوم.

دقيقي در مورد جدا شدن از تيم فوتبال شهرداري تبريز خاطر نشان كرد: قرار دادم با تيم فوتبال شهرداري تبريز تمام شده بود و از اين تيم جدا شدم ولي دوست داشتم در تبريز بازي كنم كه از تيم تراكتورسازي نيز پيشنهاد داشتم.

وي در مورد عدم حضور در تراكتور سازي تبريز گفت: دوست داشتم اين فصل هم در تبريز به فوتبال خود ادامه دهم كه با تيم فوتبال تراكتورسازي مذاكراتي داشتم ولي مسائل فني باعث جدايي‌ام از اين تيم شد و اصلاً مشكلات مالي در اين جدايي نقشي نداشت كه سايت تراكتورسازي در مورد من مشكل اصلي را مسائل مالي عنوان كرد که اشتباه است.

دقيقي در مورد قرار گرفتن در تركيب اصلي تيم فوتبال سايپاي البرز در رقابت‌هاي ليگ برتر اين فصل تاكيد كرد:‌سال قبل من در شهرداري تبريز با 13 پاس گل به عنوان بهترين پاسور ليگ برتر شناخته شوم و اين فصل سعي دارم موفقيت‌ها فصل قبل را تكرار كنم و مهره‌موثري براي سايپا باشم و جايگاه خود را د رتيم‌هاي فوتبال باز پس گيرم.

وي ادامه داد: با اين كه خيلي ديرتر به جمع نارنجي‌پوشان كرجي اضافه شدم ولي اميدوارم با اردوهاي خوب و توانايي مجتبي تقوي سرمربي اين تيم در كنار ساير نفرات يك گروه خوب را تشكيل دهيم تا تيم سايپا در اين فصل به اهداف خود برسد و رتبه‌هاي بالاي جدول را بدست آورد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.