سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلعتبري براي مراسم دامادي به تهران آمده است

هافبك الوصل ازدواج مي كند يا ثبت قرارداد؟!

هافبك ملي پوش الوصل امارات وارد تهران شده و با اينكه اعلام شده وي با آبي ها به توافق رسيده تا فصل آينده را در اين تيم سپري كند اما اين اتفاق رخ نداده و وي بدليل انجام كارهاي شخصي به تهران آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا خلعتبري بازيكن سابق الوصل امارات به منظور انجام كارهاي شخصي وارد تهران شده است تا بتواند اقدامات لازم را در خصوص انجام مراسم ازدواج خود انجام دهد.

اين بازين قرار است به جرگه متاهلين بپيوندد و در اين مورد كارها و اقدامات لازم را انجام مي دهد تا پيش از آغاز فصل جديد بتواند مراسم عروسي خود را برگزار كند تا با آغاز بازي هاي دچار مشكل نشود.

خلعتبري كه بازي هاي مقدماتي جام جهاني را نيز در پيش دارد قصد دارد با ايجاد شرايطي در زندگي شخصي و فوتبالي اش با آسودگي كامل براي آغاز ليگ و بازي هاي تيم ملي آماده شود.

از طرفي اعلام شده است كه دليل اصلي بازگشت وي به ايران انجام رساندن مراحل ازدواجش است و حضور در ليگ ايران و يك تيم ليگي در اولويت هاي بعدي وي قرار دارد كه امكان عدم تحقق آن نيز وجود دارد.

شايان ذكر است، اين بازيكن با پيشنهاد الوصل براي تمديد قرارداد خود روبرو شده است و از طرفي نيز چند تيم عربي ديگر نيز خواستار حضور وي در تيم خود هستند به همين دليل اين بازيكن ملي پوش كه از اين پس زندگي متفاوتي را در پيش دارد قصد دارد تصميمي درستي را اتخاد كند تا پس از انتخاب تيم جديدش از اقدام انجام شده پشيمان نشود به همين دليل وي در حال حاضر تنها به زندگي شخصي خود فكر مي كند تا پس از آن و در فرصت مناسب به تيم آينده اش فكر كند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سهیل سجودی
۱۳:۵۰ ۰۸ تير ۱۳۹۱
در مورد قرارداد محمدرضا چیزی نمی دونم ،اما ازدواجش حقیقت دارد.چون من از دوستاشم