سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون كشاورزي:

مجلس با جديت تمام پيگير مطالبات مردم در افزايش قيمت محصولات كشاورزي است

عضو كميسيون كشاورزي مجلس گفت:‌ مجلس با تمام جديت پيگير مطالبات به حق مردم در افزايش قيمت اقلام در بخش مواد دامي و كشاورزي است.

محمدمهدي برومندي نماينده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزايش قيمت مرغ در روزهاي اخير گفت: وزارت كشاورزي متولي توليد مرغ، تخم‌مرغ و محصولات لبني و كشاورزي است و وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز مسئول تنظيم بازار و مشكلات اخير بايد با پيگيري هر دو نهاد در صحن بررسي و پيگيري شود.

وي در ادامه تصريح كرد:‌ براي حل مشكل اقتصادي كشور كه حباب ناشي از سوء مديريت در سطوح مختلف است، جلسه‌اي با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي و هيئت رئيسه كميسيون برگزار شد تا تمهيداتي در جهت كاهش قيمت برخي اقلام خوراكي انديشيده شود.

عضو كميسيون كشاورزي پارلمان دغدغه اين كميسيون را احتمال افزايش قيمتها در آستانه ماه مبارك رمضان خواند و خاطرنشان كرد: يقينا تمام وقت خود را صرف خواهيم كرد و از دولت نيز مي خواهيم تا به عنوان متولي بخش اجرا، برنامه‌ريزي دقيقي در آستانه ماه مبارك رمضان جهت تنظيم بازار كالا و اقلام خوراكي داشته باشد.

برومندي در پايان خاطرنشان كرد:‌ پارلمان با تمام جديت پيگير مطالبات به حق مردم است و از قدرت قانوني خود در اين زمينه كوتاهي نمي‌كند ولي آحاد مردم نيز بايد توجه داشته باشد كه مجري دولت است و مجلس تنها نقش نظارتي دارد.

/س2

 

برچسب ها: مجلس ، قیمت ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.