سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره تجسمی اکو؛

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره گشایش می‌یابد

نمایشگاه آثار برگزیده نخستین جشنواره تجسمی اکو روز جمعه نهم تیرماه 1391 در نگارخانه اکو گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط‌عمومی مؤسسه فرهنگی اکو، مراسم گشایش آثار برگزیده نخستین جشنواره تجسمی اکو روز جمعه نهم تیر ماه 1391 با حضور دکتر حجت‌اله ایوبی، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو، دبیران و داوران جشنواره، سفیران کشورهای اکو و هنرمندان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره در نگارخانه اکو برگزار می‌شود.

بر اساس اين گزارش؛ نخستین جشنواره تجسمی اکو که اسفند ماه 1391 با دبیری کامبیز درم‌بخش (بخش کاریکاتور)، امراله فرهادی (بخش پوستر) و سیف‌اله صمدیان (بخش عکس) برگزار شد، با استقبال چشم‌گیر از سوی هنرمندان 30 کشور جهان روبه‌رو شد.

نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره شامل 30 اثر برتر و 30 اثر از هنرمندان خارجی در رشته‌های کاریکاتور، پوستر و عکس، روز جمعه نهم تیرماه با حضور هنرمندان مطرح کشور و سفیران کشورهای مختلف جهان در نگارخانه اکو گشایش می‌یابد.

همچنین در این مراسم، برندگان و تقدیرشدگان نخستین جشنواره تجسمی اکو معرفی می‌شوند و جوایز به برندگان اهدا خواهد شد.
 
اين گزارش مي‌افزايد:در مراسم گشایش این نمایشگاه گروه موسیقی سنتی ترنم جان به سرپرستی محمدرضا صفی، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

پیش از این 180 اثر برگزیده این جشنواره در شهرهای پاریس، آلماتی و آستانه به نمایش‌ درآمده‌اند و پس از تهران به شهر دوشنبه و دیگر شهرهای حوزه اکو سفر خواهند کرد.

گفتني است؛ مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره تجسمی اکو، روز جمعه نهم تیر ماه 1391 ساعت 19 در مؤسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان شهید موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، پلاک 10 برگزار می‌شود.

برچسب ها: نمایشگاه ، تجسمی ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.