سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر كس سرمربي باشد هنكه دستيار مي شود

مربي استقلال در پرسپوليس!

ميشائيل هنكه ، مربي سابق تيم استقلال با شرايط خاصي روبرو شده است او با آبي ها قرارداد دارد اما قصد حضور در اين تيم را ندارد از طرفي صحبت از مذاكره وي با مسئولان پرسپوليس است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، ميشائيل هنكه با شرايط خاصي روبروست اين مربي با آبي ها به مشكل برخورد و به همين دليل ايران را ترك كرد از طرفي وي از استقلالي ها طلب مالي دارد و قرار است كه اين شرايط را مورد بررسي قرار دهد و در تهران پولش را دريافت كند.

اين در حالي است كه پرسپوليسي ها خواستار حضور هنكه در اين تيم هستند و قرار بر اين است كه به عنوان مربي خارجي در تيم پرسپوليس مشغول به كار شود.

شايان ذكر است، اين مربي با شرايطي روبرو شده است كه مي داند حضورش در تيم استقلال كاملا منتفي است و اين موضوع شرايط را براي وي تغيير مي دهد از طرفي مربي آلماني بي تمايل نيست كه براي حضور در تيم رقيب استقلال آماده شود و به نوعي با استقلالي ها برخورد كند.

شايان ذكر است، هنكه دل خوشي از مسئولان استقلال ندارد و به همين دليل خواستار حضور در تيمي است كه با شرايط وي كنار بيايند.

اين در حالي است كه تا به حال سرمربي پرسپوليس انتخاب و معرفي نشده است به همين دليل قرمزها درانتظار مشخص شدن وضعيت اين سرمربي هستند تا تصميم نهايي را در خصوص هنكه اتخاذ كنند./مح

برچسب ها: استقلال ، سرمربی ، هنکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.