سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 اعلام كرد

برگزاری تور ماهانه تهران گردی برای سالمندان

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 گفت: با توجه به اینکه در سال تکریم سالمندان به سر می بریم، لازم است در این زمینه اقدام به آموزش شهروندان تهرانی و بستر سازی و فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود منیعی با اشاره به مشکلات و مسائل سالمندان و وظایف شوراهای فرهنگی در این رابطه گفت: شوراها موظفند به مواردی از قبیل بررسی وضعیت اجتماعی شهروندان، سیاست گذاری در سطح کلان، بررسی طرح های فراگیر در سطح منطقه، هماهنگی بین دستگاه های داخلی و خارجی شهرداری منطقه و اتخاذ گزارش از طرح های اجرایی رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: طبق آمار کشورمان رو به سمت سالمندی شهروندان پیش می رود، برنامه ریزی و بستر سازی در این امر یکی از مسائل جدی و مهم شهرداری به شمار می آید.

منیعی بیان کرد: با توجه به اینکه در سال تکریم  سالمندان به سر می بریم، لازم است در این زمینه اقدام به آموزش شهروندان تهرانی و بستر سازی و فرهنگ سازی براي سالمندان به عنوان بزرگان جامعه مورد تکریم واقع شوند و مبادا خدای نکرده نقش این عزیزان در زندگی ما کم رنگ شود.

معاون اجتماعی –فرهنگی منطقه 7 خاطر نشان کرد: نیازهای طبیعی و روحی سالمندان با افزایش سن چند برابر می شود و شهرداری منطقه در حد توان، اعتبار لازم را جهت اجرای برنامه های عمومی برای سالمندان تامین خواهد کرد و فرهنگسرای اندیشه برنامه های رایگان برای شهروندان سالمند منطقه تهیه و برگزار می کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.