سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تهران؛

برگزاري نشست دوره های هم اندیشی به منظور تعامل با تشکل های گردشگری

نشست هم انديشي به منظور ایجاد بستر مناسب برای حل مشکلات و مسائل مربوط به دفاتر خدمات ومسافرتی وگردشگری و همچنین جهت برقراری ارتباط موثر در مسائل گردشگری استان به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

محمد حسین فرمهيني فراهانی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تهران با هدف گسترش تعامل و ارتباط موثر  با تشکل ها و صنوف گردشگری استان تهران به خصوص  دفاتر خدمات مسافرتی  نشست های دوره ای  هم اندیشی  برگزار می شود.
 
وي با بیان اینکه استان تهران دارای  شرایط ویژه ای از نظر تعداد آژانس ها و  مسائل مربوط به آن  می باشد  نیازمند توجه و اهتمام جدی به این بخش است افزود: در این نشست ها ، صنوف و تشکل های گردشگری ایده ها و پیشنهادات خود را جهت توسعه بیشتر صنعت گردشگری در اختیار یکدیگر قرار می دهند.
 
یادآور می شود در ماه گذشته نیز در راستای وفاق، همدلی و همسویی بیشتر در بین مدیران و روسای انجمن ها صنوف مرتبط با گردشگری و با ابتکار و همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تهران، تور نیمروزه بازدید از بافت تاریخی شهر تهران نیز برگزار شد این اداره کل برنامه های ویژه ای در فصل تابستان از جمله بر پایی نمایشگاه ، جشنواره و ... در قالب (طرح تابستانه 91) برای پرکردن اوقات فراغت جوانان دارد .
 
فراهانی ادامه داد با افزایش سفر ها در فصل تابستان تعداد بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها نیز بیشتر می شود مجموعه های تاریخی و فرهنگی محل مناسبی  برای برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی می باشدکه این اداره کل در نظر دارد بازارچه های تابستانه  صنایع دستی را دراین مجموعه ها برگزارکند.
 
همچنين مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان تهران از برگزاری جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان تهران خبرداد و گفت: ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان تهران کار خود را همزمان با شروع مسافرت ها فصل تابستان  در قالب (طرح تابستانه 91)  آغاز کرده است فراهانی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری استان تهران تمهیدات ویزه ای را برای سفر های تابستانه پیش بینی کرده است واز مدت ها قبل با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته های مختلف آماده خدمت رسانی به مردم شده است وی ادامه داد تقارن ماه مبارک رمضان با سفرهای تابستانی به عنوان یک فرصت بزرگ تلقی شده است که ما  تورهای زیارتی خود را در استان افزایش دهیم .
 
دبیر ستاددائمی تسهیلات سفرهای استان تهران در پایان  از برگزاری جلسه ای برای هماهنگی بیشتر  با حضور مسئولین این ستاد در هفته های آتی خبرداد و افزود: یاد آور می شود  این جلسه با حضور  استاندار محترم رئیس ستاد تسهیلات  استان تهران ، مدیران ادارات مختلف از جمله  مدیر کل پایانه ها وحمل ونقل ، مدیر کل هلال احمر و  فرمانده پلیس راهور استان تهران  به همراه فرمانداران و شهرداران استان برگزار می گردد./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.