سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

اجرای بزرگ‌ترین طرح پرورش ماهیان خاویاری کشور در مازندران

بزرگ‌ترین طرح پرورش ماهیان خاویاری کشور در شهرستان جویبار ساخته خواهد شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، فرماندار جویبار در همایش اصناف اين شهرستان گفت اين طرح با 55 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر سال جاري در شهرستان جويبار اجرايي خواهد شد.

 نیک نژاد افزود  60 درصد بخش اشتغال این شهرستان به امر تولیدهای صنعتی و کشاورزی مشغول هستند و بقیه در زمینه خدمات فعال هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این همایش گفت: اصناف در طول دوران دفاع مقدس در عرصه بازسازی و پیشرفت و توسعه و عدالت پیشگام بوده و به شایستگی نقش خود را ایفا کرده است.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به همراهی و نقش اصناف در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها اظهار داشت: اصناف به عنوان مشاوران دولت در اجرای این طرح که از آرزوهای مقام معظم رهبری بوده است، تحقق بخشیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت  در مدت سال گذشته از استان مازندران 277 میلیون دلار به دیگر کشورهای خارجی صادر شده است که سهم شهرستان جویبار یک هفتم این میزان معادل 42 میلیون دلار است.

 هاشم پور با اشاره به اینکه  توجه به رویکرد دولت و برنامه چشم‌انداز 20 ساله مبنی بر اداره امور کشور بر اساس عاید غیرنفتی تصرح کرد: اصناف و صنعتگران و صادرکنندگان به ویژه در استان در درآمدزایی از طریق پرداخت مالیات و تولید و صادرات در استان نقش اول را ایفا می‌کنند و بر این اساس اصناف باید در اداره مدیریت استان شهم داشته باشد./س
برچسب ها: پرورش ، خاویاری ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.