سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حادثه تصادفی دیگر در مکه مکرمه

نماینده رئيس جمهوردر جمعيت هلال احمر از وقوع سانحه تصادف در یکی از تونلهای منتهی به مسجدالحرام خبر داد.

دكترسيد علي رياض در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت : ساعت 11 شب سه شنبه یک مینی بوس حامل 17 زائر ایرانی که عازم مسجدالحرام بودند در نزدیکی حرم مطهر با یک اتوبوس تصادف کرد.
 رئيس گروه دوستي پارلماني  ايران و عربستان در مجلس هفتم علت این حادثه را سرعت زیاد مینی بوس اعلام و افزود : در این حادثه هر هفده سرنشین مینی بوس دچار جراحات سطحی شدند.  
این مقام مسئول در خصوص وضعیت مصدومین حادثه نیز گفت : زائرین مصدوم که 13 نفر آنها از تهران و مابقی از قم بوده اند بوسیله 5 دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان ملک فیصل مکه منتقل شدند. 
رئيس مركزپزشكي حج و زيارت از زحمات تیم امداد که با یک بسیج همگانی موفق به انتقال سریع مصدومین در کمتر از نیم ساعت به بیمارستان شدند تشکر کرده و افزود : همه مصدومان پس از بررسی وضعیت عمومی و مداوای سطحی در ساعت 2 بامداد از بیمارستان مرخص شدند. 
 این مقام مسئول همچنین از ترخیص زائر کوچک ایرانی دیگری که به علت تصادف با تاکسي در مکه و شکستگی پای راست در بیمارستان بود خبر داد و گفت : امیر رضا باباپور از شهرستان چالوس روز گذشته به علت تصادف با تاکسی به بیمارستان منتقل و پس از یک روز بستری و گچگیری پای راست با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد./ل
برچسب ها: حادثه ، تصادف ، مکه ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.