سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناوگان حمل و نقل زباله شمال شرق تهران بهسازی می شود

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 از تعویض و بازسازی ناوگان ادوات و ماشین آلات سنگین حوزه خدمات شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید ناصحی ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و افزایش سرعت جمع آوری زباله های تولیدی شهروندان، با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ماشین آلات سنگین موجود در سطح منطقه تعریض و بازسازی می شود.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 ادامه داد: در حال حاضر روزانه 710 تن زباله از منطقه جمع آوری می شود که با تعویض و بازسازی ادوات پتانسیل خدمات رسانی منطقه افزایش یافته و منطقه 4 به عنوان بزرگترین منطقه شهر تهران با تحول عظیمی روبه رو می شود.
ذبیح الله حسینی رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش بیش از 3000 مخزن و جانمایی دقیق 2800 زیر مخزنی معابر منطقه تبدیل به معابری پاک و تمیز و دسترسی شهروندان به مخازن و استفاده از سیستم مکانیزه جمع آوری زبله بسیار آسان گشته است.
حسینی اظهار داشت: امید است با بازسازی این ناوگان که شامل کامیون و لودر و تانکر و غلطان است خدمات رسانی به شهروندان با کیفیت بیشتری انجام می شود.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کاهش میزان تولید زباله شهروندان تاکید کرد: در این راستا با نصب بنر اطلاع رسانی و تهیه و توزیع بروشور و کتاب، ضمن ارتقا سطح آگاهی شهروندان میزان تولید زباله از 750 تن به 710 تن زباله کاهش یافته است.
حسینی اضافه کرد: به منظور ارتقای زیبایی شهر و پاسخگویی به پیام های سامانه 137، اداره خدمات شهری ناحیه 6 اقدام به جمع آوری 350 متر مربع از پوسترهای خیابان احسان و امین کرد.
علی برخورداری رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان عملیات خاک ریزی بوستان گل مریم به مساحت 1300 متر مربع واقع در خیابان شهید ربیعی و همچنین بوستان گل محمدی به مساحت 2500 متر مربع انتهای خیابان 133 به اتمام رسید و در این راستا عملیات کاشت فضای سبز، نور پردازی و نصب پایه چراغ  در این دو بوستان اجرا شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.