سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

جریان انحرافی خطرناک‌تر از فتنه است

مورخ و پژوهشگر دانشگاه‌های کشور گفت: جریان انحرافی که در دل دولت شکل گرفته است بسیار خطرناک‌تر از فتنه سال 88 است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل حجت‌الاسلام سید حمید روحانی‌ امروز در مراسم گرامیداشت هفتم تیر در اردبیل افزود: دشمن امروز با نقشه جدید و ترفندی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته به میدان آمده است تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشاند که اولین برنامه آنها زیرسؤال بردن اسلام راستین و ناب محمدی و جایگزین کردن اسلام یک‌بعدی و امریکایی به جای آن است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با به میان کشیدن اسلام ایرانی که لغلغه زبان عده‌ای شده و یا اسلام حزبی و گروهی مکتب ما را شقه‌شقه کنند گفت: اسلام مسخ شده توطئه دیرین استکبار جهانی است که از سال‌های گذشته با آن به شدت مبارزه شده ولی امروز عده‌ای سعی می‌کنند مفهوم اسلام ایرانی و یا ترکی را به هر نحو ممکن القا کنند.

روحانی سومین تلاش استکبار را کم‌رنگ کردن آرمان‌های ملت ایران توصیف کرد و افزود: استکبار تلاش می‌کند تا موضوع اهانت به دین اسلام، اعدام سلمان رشدی و خباثت اسرائیل را کم‌ اهمیت جلوه داده و جنبه منفی آنها را بزداید تا با کشاندن ملت ایران به رفاه‌طلبی و تجمل‌گرایی که خطر بزرگی برای اسلام است چهره اسلام را که بر پایه عدل بنا شده مشوش جلوه دهد.

وی چهارمین هدف استکبار جهانی در مقطع کنونی را دور کردن ملت ایران از آرمان ولایت و رهبری توصیف کرد و گفت: دشمن به خوبی دریافته است که در سایه ولایتمداری تمام توطئه‌ها و ترفندها شکست‌پذیر است و به همین خاطر اهتمام خود را به کار گرفته است تا ملت ما را از ولایت دور نگهدارد که باید این خطر را جدی گرفت.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران همچنین افزود: استکبار جهانی برای به راه انداختن فتنه سال 88 بیش از 20 سال تلاش کرده بود تا بتواند با این حرکت خطرناک جایگاه ولایت فقیه را متزلزل کرده و نظام اسلامی را به دست اربابان امریکایی دهد اما با هوشیاری ملت این فتنه خنثی شده و سلامت انقلاب حفظ شد.

وی با اشاره به ابعاد خطرناک جریان انحرافی نیز گفت: جریان انحرافی اسلام، انقلاب، امام و ولایت ما را نشانه گرفته است و به دلیل آنکه در دل دولت این جریان رشد و نمو می‌کند یک جریان پیچیده و غامض است که ماهیت نظام ما را نشانه رفته است./س 


برچسب ها: اردبیل ، جریان ، انحرافی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.