سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مانور مقابله با حوادث غیر مترقبه؛

ساختمانهای قلب تهران در آتش سوخت

مانور مقابله با حوادث غیر مترقبه در بزرگراه امام علی(ع) با حضور قائم مقام و معاونان شهردار منطقه 7 در طرح بزرگراه امام علی(ع) آپارتمان چهار طبقه ای طعمه حریق شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: معاون برنامه ریزی منطقه 7 گفت: با برگزاری این مانورها نیروهای اجرایی آمادگی لازم را جهت مقابله با حوادث و بالایای غیرطبیعی پیدا می کنند.

داوود لطفی افزود: براین اساس چنانچه در آینده در صورت بروز هر گونه حوادث این چنینی بتوانند با انجام اقدامات سریع از گسترش بحران در شهر جلوگیری کنند.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن محدوده طرح بزرگراه امام علی(ع) با برگزاری این مانور نیروهای اجرایی آمادگی لازم را جهت مقابله با حوادث و بلایای غیر طبیعی پیدا می کند.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن محدوده طرح بزرگراه امام علی(ع)در منطقه 7 اظهار داشت: در شرایطی که اجرای طرح بزرگراه امام علی(ع) آبستن حوادث غیرطبیعی است همکاری و هماهنگی نیروهای آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس و ستاد بحران در این منطقه باعث اجرای بهینه و ساماندهی حوادث خواهد شد.

طی این مانور، ساختمانی 4 طبقه واقع در خیابان کاوه شرقی در محل اجرای بزرگراه امام علی(ع) طعمه حریق شد همچنین یک نفر در طبقه چهارم در میان دود گرفتار شده و به بالکن ساختمان پناه آورد و تقاضای کمک کرد.

در این مانور نیروهای ایستگاه 93 آتش نشانی، به محض رسیدن به محل و بررسی موقعیت حریق و ضمن نجات فرد گرفتار شده، وی را به خارج از ساختمان انتقال و به عوامل اورژانس انتقال دادند.

در پایان مانور، اطفاء کامل حریق عملیات تخلیه دود به وسیله فن فشار مثبت انجام گرفت و پس از تحویل محل به عوامل شهرداری پایان مانور اعلام شد./ل

برچسب ها: مانور ، لطفی ، آتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.