سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم /

پیشرفت‌های علمی کشور نتیجه عمل به منویات رهبری است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف را نتیجه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید علم دانست.

به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در مراسم افتتاح طرح بزرگ قرآنی سروش آسمانی در مسجد فاطمه زهرا(س) شهرک مدرس با استناد به آیات قرآن گفت: قبل از نزول قرآن، مردم عربستان در جهل و ضلالت بودند و بعد از آن ترقی پیدا کرده و رشد یافتند، به‌طوری که اکنون یک میلیارد و 200 میلیون نفر مسلمان بر روی زمین زندگی می‌کنند.

وی گفت: عبدالمطلب تابع دین حنیف و وارث عصای موسی و دیگر میراث‌ پیامبران پیشین بود و بعد از رسالت پیامبر اسلام میراث‌های پیامبران پیشین را به پیامبر اسلام(ص) سپرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ملت ایران هم با تاسی به پیام‌های قرآنی و سیره پیامبر و ائمه(ع)، استقامت کرد و پس از جنگ هشت ساله و عبور از گردنه‌های نفس‌گیر توطئه دشمنان علیه نظام، 33 سال سختی‌ها را تحمل کرده و الحمدلله اکنون سرافراز است.

وی به پایبندی ایرانیان به دین اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم خطاب به آنهایی که اطراف پیامبر بودند می‌گوید اگر شما پیامبر را تبعیت نکنید خداوند قومی دیگر را می‌آورد که مثل شما نیستند بلکه از دینشان محکم دفاع می‌کنند و ثابت قدم هستند که در این روایت اشاره شده است که اینها «رجال من ابناء فارس» هستند.

آشتیانی گفت: امروز با عمل به توصیه مقام معظم رهبری در تولید علم، جوانان ما به توفیقات زیادی از جمله در بحث انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته‌اند.

وی با نقل سخن یکی از کارشناسان هسته‌ای گفت: این کارشناس هسته‌ای می‌گوید که تفسیر المیزان علامه طباطبایی را از از ابتدا تا انتها مطالعه کرده و از مطالب علامه طباطبایی برای مسائل هسته‌ای استفاده کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قرآن همه چیز ماست و جوانان و نوجوانان را باید با قرائت و عمل به دستورات قرآن در زندگی آشنا کرد./ج1

برچسب ها: قم ، پیشرفت ، ضلالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.