سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ با حضور معاون اول رییس جمهور؛

منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افتتاح می شود

با حضور معاون اول رییس جمهور به زودی منطقه اقتصادی دوغارون در خراسان رضوی افتتاح می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمدعارف عارفی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان تایباد با اعلام این خبر افزود: افتتاح این پروژه یکی از وعده های مهم رییس جمهور در سفر اخیر به این شهرستان بود که پیش از آغاز ماه مبارک رمضان محقق خواهد شد.

رییس شورای اداری شهرستان تایباد ادامه داد: همزمان با افتتاح فاز اول این طرح که با حضور معاون اول رییس جمهور انجام مي شود، فاز دوم آن نیز گلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اهتمام مسوولان شهرستان و تعامل مطلوب آنان با مدیران استان برای عملی شدن این پروژه یادآور شد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در میان 46 منطقه ویژه اقتصادی مصوب شده از سوی دولت در سراسر کشور، تنها پروژه ای می باشد که وارد فاز اجرایی شده است.

رییس شورای اداری تایباد در بخش دیگری از سخنان خود اشتغال زایی در بخش کشاورزی را از مهمترین برنامه های سال جاری شهرستان عنوان کرد و افزود: در فاز اول این طرح 10 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی به واجدان شرایط واگذار خواهد شد.

وی در مورد تامین آب مورد نیاز برای بهره برداری از این اراضی گفت: مجوز استحصال برداشت آب از حريررود از طریق استان در حال پیگیری است.

فرماندار تایباد همچنین از دستگاه های اجرایی خواست نسبت به جذب کامل اعتباراتشان پیش از پايان سال مالي اقدام نمایند./س

برچسب ها: منطقه ، اقتصادی ، دوغارون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.