سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاری کنگره بین المللی مراقبتهای خاص در دندانپزشکی ایران در مشهد

نخستین کنگره بین المللی مراقبت های خاص در دندانپزشکی ایران آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود .

  به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد این کنگره به همت مرکز تحقیقات بیماری های دهان و فک و صورت دانشگاه علوم پزشکي مشهد از دهم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری در محورهای مدیریت خطرات جدی بیماریهای سیستمیک در مطب دندانپزشکی ، تشخیص زود هنگام بیماران سیستمیک بر اساس تظاهرات دهانی، ضرورت انجام درمانهای اورژانس در بیماران خاص ، دندانپزشکی پیشگیری در بیماران خاص ، نقش و جایگاه ویژه دندانپزشکان در تیم درمانی مبتلایان به هپاتیت و ایدز و سل ، اصلاحات روشهای درمانی به تفکیک رشته های تخصصی دندانپزشکی در بیماران خاص برگزار می شود .

مدیریت مشکلات و اورژانسهای پزشکی در بیماران سیستمیک در فرايند درمان های دندانپزشکی با حضور متخصصین رشته های مختلف پزشکی ، کاربرد طب سنتي در درمان ضايعات دهان و کاربردهای نوین لیزر در درمانهای پزشکی از جمله پانلهای تخصصی این کنگره به شمار می رود .

دندانپزشکان عمومی و متخصص، پزشکان عمومی، متخصصین داخلی، انکولوژی و رادیوتراپی، گوش و حلق و بینی، عفونی، قلب، مغزو اعصاب و غدد از جمله گروههای هدف این کنگره به شمار می رو ند .

علاقمندان شرکت در این کنگره تا پانزدهم مرداد ماه می توانند مقالات خود را بر اساس محورهای اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی این کنگره ارسال کنند./س  

برچسب ها: کنگره ، دندان ، مراقبت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.