سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور سردار تنگسیری

دومین همایش امیدان پاسدار نیروی دریایی سپاه برگزار شد

جانشین نیروی دریایی سپاه گفت: آن چه آینده سپاه را ضمانت می‌کند، حرکت در مسیر امام(ره) و شهدا و محور قرار دادن معنویت و ایمان و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، باهدف شناسایی و ساماندهی نخبگان جوان و استعدادهای برتر سپاه و همچنین به منظور انتقال تجربیات و بررسی راه‌های تقویت کادر فرماندهان و مدیران آینده نیروی دریایی سپاه، دومین همایش امیدان پاسدار این نیرو با حضور امیدان دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان در بندرعباس برگزار شد.

در این گردهمایی، تعدادی از فرماندهان وکارشناسان ارشد نیروی دریایی سپاه و همچنین تعدادی از پاسداران جوان شرکت کننده به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون راههای صیانت از جایگاه مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

دریادار علیرضا تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در این گردهمایی به عوامل تقویت و استحکام بنیان سپاه پرداخت و گفت: آن چه آینده سپاه را ضمانت می‌کند، حرکت در مسیر امام(ره) و شهدا و محور قرار دادن معنویت و ایمان و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی است.

وی افزود: اعتبار و شاخص اصلی پاسداری، اخلاص، ایمان مستحکم، بصیرت، شجاعت، علم و آگاهی، مجاهدت و ایثار و روحیه شهادت طلبی است و هرچه این شاخص‌ها بیشتر تقویت شود، انجام رسالت پاسداری به مراتب با توفیقات بیشتری همراه خواهد بود.

حجتالاسلام عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه نیز در این گردهمایی به آثار معنویت در تحقق پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توفیقات ما مرهون ایمان و معنویت و تکیه بر خداوند و توسل به واسطه‌های لطف خدا یعنی ائمه معصومین علیهم السلام است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اراده و پشتکار و علم و دانش و مجاهدت با اخلاص و معنویت پیوند بخورد، چنان قدرتی شکل خواهد گرفت که هر دشمنی را به زانو در خواهد آورد.

دریادار مشیدی مسئول بازرسی نیروی دریایی سپاه سخنران دیگر این گردهمایی بود که به توصیف مؤلفه‌های عزت و اقتدار سپاه پرداخت و گفت: شایستگی‌های پاسداری مبنای حرکت و ارزیابی‌های ما است.

وی افزود: محور و اساس حرکت پاسداران جوان ما برای صیانت از سپاه و انجام رسالت پاسداری، ملاک و محور قرار دادن این شایستگی‌ها و تقویت آن است.

در ابتدا ی این همایش، معاون هماهنگ کننده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به عنوان میزبان این برنامه به اهداف برپایی این گردهمایی اشاره کرد.

درادامه چند نفر از فرماندهان جوان به طرح دیدگاه‌های خود پیرامون سپاه و راه‌های صیانت از آن پرداخته و پیشنهاداتی ارائه دادند.

این سلسله همایش‌ها در راستای تحکیم زیرساخت‌های مربوط به شناسایی و تقویت کادر جوان سپاه برای صیانت از مسیر روشن پاسداری و افزایش توفیق در انجام این مأموریت به صورت متناوب در مناطق و رده‌های مختلف نیروی دریایی سپاه برگزار می‌شود.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.