سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی؛

بیمارستان صحرایی در نسیم شهر رباط کریم برپا می شود

سازمان بسیج جامعه پزشکی بیمارستان صحرایی یک روزه در حوزه تخصصی چشم پزشکی را 8 تیر ماه 91 در نسیم شهر رباط کریم برگزار می کند.

دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این تیم که توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعزام می شود مرکب از 8 متخصص چشم پزشک شامل 10 اپتومتر و 20 پرستار است که به این منطقه اعزام می شود.
 
وی با بیان اینکه حدود هزار نفر از بیماران در این بیمارستان ویزیت می شوند افزود: بیمارانی که نیاز به درمان سرپایی دارند در این منطقه تحت درمان قرار می گیرند و آنهایی که نیاز به جراحی داشته باشند به بیمارستان فارابی اعزام می شوند که در این بیمارستان نیز کانون بسیج جامعه پزشکی مستقر است و به بیماران خدمات ارائه می دهد.
 
رئیس زاده با اشاره به اینکه، این تیم ها تمام تجهیزات چشم پزشکی مورد نیاز از جمله اسلاید لامپ و ابزار معاینات مخصوص اپتومتری را به همراه خود دارند تصریح کرد: در حال حاضر ویزیت ها و معاینات برای حوزه چشم پزشکی در نظر گرفته شده و احتمالاً در صورت نیاز به تیم های دیگری برای تخصص های لازم اضافه خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه نسیم شهر رباط کریم از خدمات درمانی محروم هستند و این شهرستان با وجود جمعیت 138 هزار نفری متاسفانه هیچ گونه بیمارستانی در این منطقه نیست و تنها خانه های بهداشت خدمات بهداشتی و درمانی را انجام می دهند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.