سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مقام آلمانی به باراك اوباما در مورد دخالت در امور اروپا

وزیر دارایی آلمان از اوباما خواست به جای دخالت در امور کشورهاي اروپايي و ارائه پیشنهاد برای مقابله با بحران یورو چاره اي براي كسری بودجه كشور خود بينديشد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نشریه فوكوس،'وولفگانگ شوئبله'، انتقادات مطرح شده از سوی باراك اوباما در رابطه با سیاست آلمان براي مقابله با بحران یورو را رد كرد و اظهار داشت: آقای اوباما باید ابتدا بدنبال كاهش كسری بودجه آمریكا باشد.

وي خاطرنشان كرد:كسری بودجه در آمریكا به مراتب بیشتر از بحران مالی در منطقه یورو است و اوباما بهتر است به حل مشكلات كشور خود بپردازد.

شوئبله در ادامه تاكید كرد: این كار بسیار ساده ای است كه بخواهیم خیلی سریع به دیگران پیشنهاد ارائه دهیم اما بهتر این است كه اول به فكر حل مشكلات و مسائل مربوط به خودمان باشیم.

وزیر دارایی آلمان افزود: نمی توان توقع داشت كه با دریافت وام و افزایش بدهی شاهد رشد و شكوفایی اقتصادی باشیم.

وي خاطرنشان ساخت: ریشه های بحران اقتصادی باید بصورت اصولی برطرف شود و این كاری است كه در ایرلند و پرتغال به خوبی انجام شده و نتیجه خود را نشان داده است اما در كشوری مثل یونان، روند كار امیدوار كننده نمي باشد.

اوباما در روزهای اخیر بارها از اروپائیان خواسته بود كوشش های خود را انجام دهند تا جلوی بحران بدهی در منطقه كشورهای واحد پولی یورو گرفته شود.


برچسب ها: اوباما ، آلمان ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.