سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف صدها هزار لیتر سوخت قاچاق

با وصول اخبار و اطلاعاتی در خصوص قاچاق فرآورده های نفتی به معاونت قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان این معاونت قرار گرفت .

به گزارش خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران،تحقیقات اولیه نشان داد که یک شرکت خصوصی تحت پوشش جابجایی مواد حلال آلی ، اقدام به صدور غیرقانونی فرآورده های نفتی سوبسیددار از جمله گازوئیل به خارج از کشور می نماید که ضمن انجام هماهنگی های لازم با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، محل نگهداری این فرآورده های نفتی در منطقه شهریار شناسایی و در بازرسی از تعداد 12 تانکر ویژه حمل سوخت ، نزدیک به 350 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف شد . تحقیقات انجام شده نشان داد که این تعداد تانکر حاوی سوخت قاچاق ، از استان سمنان ـ شهرستان دامغان بارگیری شده و شرکت قصد داشته تا در پوشش جابجایی مواد حلال آلی ، اقدام به قاچاق این مقدار سوخت از طریق مرزهای شرقی به خارج از کشور نماید .
با شناسایی محل فعالیت این شرکت شهرستان دامغان ، هماهنگی های لازم با پلیس آگاهی سمنان انجام گردید که در بازرسی از محل شرکت نیز ، مقدار 250 هزار لیتر سوخت قاچاق دیگر کشف و توقیف شد .
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با کشف صدها لیتر سوخت قاچاق ، هماهنگی های لازم با دادسرای ناحیه 20 تهران انجام و تحقیقات تکمیلی در این خصوص در دستور کار معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است./ف
برچسب ها: سوخت ، قاچاق ، کشف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.