سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 شهرداري تهران خبر داد:

برگزاري 80 عنوان برنامه‌ فرهنگي به مناسبت اعياد شعبانبه در منطقه 19

گفت:اجرای 80 برنامه ها از روز شنبه همزمان با 3 شعبان در مساجد و اماکن عمومی منطقه آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمين رسول جوادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه19 ضمن اشاره به مشارکت فعال این منطقه در برگزاری جشنها و ویژه برنامه های مناسبتی ماه شعبان در سالروز ولادت قائم آل محمد(عج)، گفت: جشنهایی به مناسبت ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد (ع)،  حضرت عباس (ع)، حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج) برپا می شود که در این راستا 47 برنامه در مساجد، 29 برنامه در سراهای محله و برنامه هایی نیز در مدارس و پارکهای منطقه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه مناجات شعبانیه در دهه آخر ماه شعبان اظهار داشت: در روز میلاد امام سجاد (ع) میزبان شهروندان در برنامه شب شعر و فصل نیایش نیز هستیم که طی این مراسم از مداحان برجسته منطقه در سالن استاد شهریار بوستان ولایت تقدیر خواهد شد. ضمن اینکه جشن شوق انتظار نیز به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در همه محلات منطقه و به شکل فرامنطقه ای در سرای محله شریعتی شمالی اجرا خواهد شد.
به مناسبت این میلاد خجسته علاوه بر آذین بندی کوچه ها، ویژه برنامه «نامه ای به امام زمان(عج)» و تریبون آزاد بررسی شخصیت امام  ومسابقه کتابخوانی در سرای محله شریعتی شمالی اجرا می شود.
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه19 تقدیر از جانبازان در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) با عنوان «سقای آب و ادب» و تجلیل از هنرمندان منطقه به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در سالن استاد شهریار بوستان ولایت را از دیگر ویژه برنامه های مناسبتی اعیاد شعبانیه اعلام کرد./ل
برچسب ها: شهرداری ، فرهنگی ، شعبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.