سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملي پوش وزن 55 كيلوگرم كشتي آزاد:

تورنمنت اسپانيا در زمان مناسبي برگزار مي شود

حسن رحيمي اعتقاد دارد قبل از المپيك بايد يك بار بدنش در شرايط مسابقه قرار گيرد كه تورنمنت اسپانيا اين فرصت را براي او فراهم آورده است.

حسن رحيمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق نظر كادر فني و مشخص رسول خادم شرايطي مهيا شده تا قبل از المپيك در يك تورنمت بين المللي شركت كنم كه از اين فرصت بهترين استفاده را خواهيم برد.

وي ادامه داد: در هر صورت در طول اردوهاي مختلف نقاط ضعفي را داشتم كه كادر فني و مشخص رسول خادم شرايط مهيا شده تا قبل از المپيك در يك تورنمنت بين المللي شركت كنم كه از اين فرصت بهترين استفاده را خواهم برد.

رحيمي ادامه داد: در هر صورت در طول ادوهاي مختلف نقاط ضعفي را داشتم كه كادر فني آن ها را به من گوشزد كرده است كه تورنمنت اسپانيان مي تواند در جهت اطلاع از ميزان آمادگي ام نقش بسزايي داشته باشد.

دارنده مدال برنز جهان درباره اين سوال كه وزن كم كردن رحيمي در باره شرايط اردوي آمادگي تيم ملي خاطرنشان كرد : اردوي تيم ملي با نظم و انسجام خوبي برگزار مي شود البته با صلاحديد رسول خادم 2 روز استراحت داشتيم و از فردا 7 تير مجددا تمرينات دنبال خواهيم كرد .

وي در پايان گفت: خدا را شكر مصدوميتي ندارم و به لحاظ فني از شرايط مطلوبي برخوردار هستم و براي رسيدن به اوج آمادگي در اين روزهاي باقي مانده با انرژي مضاعفي تلاش خواهم كرد.

رقابت هاي بين المللي كشتي آزاد اسپانيا روزهاي 17 تا 19 تير برگزار خواهد شد./مح

برچسب ها: اسپانیا ، زمان ، فرصت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.