سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان خبرگزاري‌هاي خارجي به شکست صهيونيست‌ها در بهره‌برداري ضدايراني از سفر پوتين به تل آويو

خبرگزاري هاي خارجي اذعان مي کنند رژيم صهيونيستي در بهره برداري از سفر رئيس جمهور روسيه به سرزمين هاي اشغالي فلسطين براي تقويت فشار عليه ايران توفيقي نداشته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ها؛ اين در حالي است که پيش از سفر ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه به سرزمين هاي اشغالي فلسطين، رسانه هاي بيگانه تلاش مي کردند با بهره برداري از آن وانمود کنند پوتين با سفر خود به تل آويو به تهران اين پيام را مي دهد که در صورت مصالحه نکردن در مذاکرات هسته اي از ايران فاصله خواهد گرفت .اين دسته از رسانه ها  همچنين وانمود مي کردند مقامات رژيم صهيونيستي در ديدار با پوتين از نفوذ وي براي تحت فشار قرار دادن ايران و سوريه استفاده خواهند کرد و خواهند توانست پوتين را در تشديد فشارها عليه ايران متقاعد کنند.

در ادامه اين خبرگزاري با يادآوري تهديد رژيم صهيونيستي به اقدام نظامي عليه ايران درصورت شکست مذاکرات به بازتاب سخنان پوتين پرداخت که نشان مي دهد مقامات رژيم صهيونيستي در ترغيب وي براي فشار بر ايران توفيقي نداشته اند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه پوتين در اين گفتگوها تاکيد کرد که همه مناقشات بايد بر مبناي قوانين بين المللي حل و فصل شود ؛ما فکر مي کنيم براساس قوانين بين المللي، غير قابل قبول است که به نابودي متقابل فکر کنيم مهم نيست که چه کسي چنين تهديدهايي را مطرح مي کند.

خبرگزاري رويترز آورد: پوتين در بيانيه اي که بعد از ديدار با نتانياهو روز دوشنبه منتشر کرد اعلام نمود از نظر وي مذاکره بهترين راه حل براي مواجهه با اين مسائل است. آسوشيتدپرس خاطرنشان کرد روسيه با برخوردهاي شديد عليه ايران و سوريه مخالف است.

گزارش امروز خبرگزاري آلمان از مذاکرات پوتين با مقامات رژيم صهيونيستي نيز نشان مي دهد که اين مقامات توفيقي در جلب نظر پوتين براي فشار بر ايران نداشته اند و نظرات پوتين با ادعاهاي صهيونيست ها اختلاف داشته است.

خبرگزاري آلمان در اين خصوص امروز پس از اينکه نوشت بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل دوشنبه اعلام کرد ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه که سرگرم ديدار از سزمين هاي اشغالي است علائم چنداني را از اين که در نگراني هاي ميزبان خود سهيم و با وي هم عقيده است، از خود بروز نداد. اين خبرگزاري خاطرنشان کرد پوتين در جريان اين ديدار درخصوص مسئله ايران سکوت اختيار کرد و اظهارات وي در اين باره بسيار مختصر و کلي بود.

بر اساس اذعان اين خبرگزاري سخنان پوتين در ديدار با پرز نيز نشان داد که رئيس جمهور روسيه اهميتي براي ادعاهاي رئيس رژيم صهيونيستي قائل نشده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.