سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه ها‌ي رونمايي از يادمان شهداي هفتم تير؛

آقاي شهردار از ترس سوالات انتخاباتي خبرنگاران فرار کرد؟

يادمان شهداي هفتم تير با حضور آيت الله مهدوي کني رئيس مجلس خبرگان رهبري، حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و محمد باقر قاليباف شهردار تهران صبح امروز رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، افتتاح يادمان شهداي هفتم تير با حضور آيت الله مهدوي کني رئيس مجلس خبرگان رهبري، حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و محمد باقر قاليباف شهردار تهران به بهره برداري رسيد.

آيت الله مهدوي کني اندکي خسته شده بود

از درب يادواره تا سالن اجتماعات مسافتي تقريبا طولاني بود و آيت الله مهدوي کني گويا اندکي خسته شده بود؛ در ميانه راه نشستند و بادامچيان نيز در کنار وي قرار گرفت.

صبر و حوصله مثال زدني محوريت وحدت اصولگرايان

آيت الله مهدوي کني که با سوالات متعدد خبرنگاران رو به رو شده بود با صبر و حوصله به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

شايد قاليباف از ترس سوالات انتخاباتي فرار کرد

شهردار تهران به سوال دو نفر از خبرنگاران پاسخ داد و سپس با عجله از دست خبرنگاران پا به فرار گذاشت و گفت: اگر صبر کنم بايد به سوالات همه پاسخ بدهم؛ البته شايد آقاي شهردار نگران بود که مبادا کسي از او سوال انتخاباتي بپرسد.

اهل اصلاح نيسيتم

رئيس مجلس خبرگان رهبري در پاسخ به سوالي درباره برنامه هاي اصلاح طلبان گفت: از برنامه هاي آنان خبري ندارم و به شوخي وخنده گفتند من اهل اصلاح نيستم.

باهنر براي عرض ارادت آمد

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي دقايقي کوتاه به محل رونمايي از يادواره 72 تن از شهداي انقلاب اسلامي آمد و عرض ارادتي به محضر آيت الله مهدوي کني داشت.

آقاي وزير وقت ندارد ولي طبع شاعري دارد

حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي يکي ديگر از مهمانان اين مراسم در سخنراني خود چند بيت شعر خواند و بعد از سخنراني کوتاهي مراسم را ترک کرد و در پاسخ به خبرنگاران گفت وقت ندارم بايد بروم.

تقاضاي سردار قديريان از ملت ايران

پخش مستند کوتاهي از افتتاحيه ي يادمان شهداي هفتم تير توسط سردار قديريان از نکات جالب توجه اين مراسم بود چراکه ايشان در سخناني از ملت ايران تقاضا کرده بود به اين مکان بيايند و با شهيد بهشتي و يارانشان ديداري تازه کنند./س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.