سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ورود ستاد منشور اخلاقي به ماجراي جدایی بازیکن صبا

پس از انتقال ميلاد جهاني، بازيکن تيم فوتبال صباي قم به مس کرمان، ستاد منشور اخلاقي براي بررسي نحوه انتقال عجيب اين بازيکن و در ميان بودن پاي دلال‌ها وارد ماجرا شده است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، چند روز بود که ميلاد جهاني، بازيکن جديد تيم فوتبال صبا به يکباره اردوي اين تيم در سرعين را ترک کرد و از تيم فوتبال مس کرمان سر درآورد. جهاني در حالي صبا را ترک کرد که با اين تيم قرارداد پنج برگه فدراسيون فوتبال را هم امضا کرده بود و حتي دو هفته در تمرينات قمي‌ها حضور داشت. همين مسئله باعث شد تا مربيان و مديران باشگاه صبا به شدت نسبت به اقدام اين بازيکن معترض شده و به سازمان ليگ و کميته منشور اخلاقي شکايت کنند.
هنوز مشخص نيست ميلاد جهاني چطور و از چه کانالي به مس کرمان پيوسته است اما به گفته يحيي گل محمدي سرمربي تيم صبا حتما دلال‌ها در اين انتقال نقش داشته‌اند.
سرمربي تيم فوتبال صبا روز گذشته به سازمان ليگ رفت و علاوه بر اينکه قرارداد جهاني را به غلامرضا بهروان رئيس سازمان ليگ نشان داد، ماجراي واسطه‌ انتقال اين بازيکن و نام دلال مربوطه را با عليرضا عليپور دبير ستاد منشور اخلاقي در ميان گذاشت.
عليپور از گل محمدي خواست تا شکايتي را عليه اين بازيکن تنظيم کند و آن را در اختيار سازمان ليگ قرار دهد. قرار است پس از بررسي‌هاي لازم تصميم نهايي در خصوص باشگاه مس کرمان و ميلاد جهاني گرفته شود./س
برچسب ها: قم ، انتقال ، منشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.