سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تكواندو كار صربستان از معتمد واهمه دارد

خليفه: شرايط معتمد و كرمي پس از المپيك بررسي مي شود

سرمربي موفق تيم تكواندو دانشگاه آزاد و تيم تكواندو دانشجويان كشورمان كه مدتي است مدير فني تيم ملي صربستان است با سفر به اين كشور صربستان را در باز يهاي المپيك 2012 لندن همراهي خواهد كرد.

سيد نعمت خليفه سرمربي تيم تكواندو دانشگاه آزاد و مدير فني تيم ملي صربستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: صربستان سه بازيكن المپيكي براي بازي هاي لندن دارد كه دو نفر از آنها زن و يك نفر در بخش مردان است.

ملي پوشان المپيكي صربستان د راوزان دوم و سوم المپيكي هستند كه يكي از آن ها در وزن محمد باقري معتمد و ديگري در وزن سوسن حاجي پور قرار دارند.

وي افزود: مليسا منديك يكي از تكواندو كاران قدرتمند صربستان است كه در رقابت هاي انتخابي المپيك در اروپا مدال طلا، در مسابقات جهاني دانشجويان مدال نقره و در پيكارهاي جهاني چين مدال برنز گرفته است و فكر مي كنم بتواند در بازي هاي المپيك موفق باشد اما ديگر تكواندو كار صربستان در بخش مردان كه در وزن معتمد قرار دارد بازيكن خوبي است اما درحد و اندازه هاي معتمد نمي تواند باشد ضمن آنكه معتمد را يكي از حريفان جدي خود در المپيك مي داند و ترسي هميشگي از وي در تمرينات و مسابقات دارد.

** تا پايان المپيك با صرب ها هستم

خليفه گفت: دراگان يوويچ به عنوان سرمربي صربستان و من به عنوان مدير فني اين تيم در بازي هاي المپيك حاضر هستيم و فعلا اردوهاي آماده سازي اين تيم تا بازي هاي المپيك در صربستان برگزار مي شود و من هم تا پايان اردوها و بازي هاي المپيك در صربستان و انگليس خواهم ماند و پس از آن به كشور باز مي گردم.

** احتمال حضور صربستان در ايران وجود دارد

وي در مورد حضور تيم صربستان درجام فجر امسال افزود: صربستاني ها در 28 و 29 مهر ماه تورنمنت خود را دارند ك از لحاظ كمي تعداد بسياري از كشورها هر ساله در آن شركت مي كنند اما از لحاظ كيفي در اين تورنمنت در حد جام فجر ايران نيست كه در صورت وجود شرايط امكان دارد صربستاني ها پنجم و ششم مهر در جام فجر و پس از آن در تورنمنت كشور خود شركت كنند ضمن آنكه براي تيم دانشگاه آزاد هم تورنمت بين المللي جام فجر در اولويت قراردارد و پس از آن با صلاحديد مسئولان باشگاه امكان شركت در تورنمنت صربستان نيز وجود دارد.

**كمبود بازيكنان را جبران مي كنيم

سرمربي تيم دانشگاه آزاد در خصوص ليگ برتر امسال تصريح كرد: با بازيكنان فعلي تيم دانشگاه براي فصل جديد ليگ برتر وارد مذاكره شده ايم و مشكلي در اين خصوص وجود ندارد امسال قصد داريم كمبود بازيكنان سال قبل را جبران كنيم و به همين دليل در اوزان ششم و هفتم و هشتم بازيكنان جديد جذب مي كنيم.

** در اوزان معتمد ونصر بازيكنان جايگزين جذب مي شوند

وي افزود: چند بازيكن از تركيب تيم جدا خواهند شد و علاوه بر آن در اوزان محمد باقري معتمد و عليرضا نصر آزاداني كه با كمبود جايگزين روبرو بوديم قصد خريد بازيكنان درجه 2 و سه را داريم اما در مجموع تيم دانشگاه آزاد در اوزان سبك و مياني مشكلي ندارد.

** از تصميم كرمي بي خبرم

خليفه در خصوص وضعيت المپيكي هاي دانشگاه آزاد گفت: محمد باقري معتمد بازيكن تيم دانشگاه اس و به طور حتم در تيم مي ماند اما مذاركرات با وي را به پس از بازي هاي المپيك واگذار كرده ايم در خصوص يوسف كرمي هم بايد بگويم هنوز از تصميم وي براي كناره گيري و يا بازي كردن بي اطلاع هستم و وي بعد از المپيك تصميم گيري خواهد كرد اما بايد فكري براي وزن وي و حسين تاجيك انجام دهيم.

** تاجيك به نيم فصل هم نمي رسد

وي درمورد مصدوميت حسين تاجيك در وزن هشتم يادآور شد: حسين تاجيك پس از مصدوميت و انجام عمل جراحي مدت 6 ماه براي بازسازي بدني مجدد فرصت لازم دارد و بعيد مي دانم به نيم فصل رقابتهاي ليگ برتر برسد اما شايد بتواند در چند بازي آخر فصل بازي كند.

سرمربي تيم دانشگاه آزاد اظهار داشت: امسال بيشتر روي تكواندو كاران آينده دار سرمايه گذاري مي كنيم و در صورت آزاد بودن ملي پوشي وي را جذب تيم خواهيم كرد./با

برچسب ها: تکواندو ، صربستان ، معتمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.